Solutie micelara Bioderma Hydrabio H2O

octombrie 22, 2016


Astăzi, aduc din nou în prim-plan un produs al unui brand de dermato-cosmetice drag mie și pielii mele, și anume: apa micelară Hydrabio H2O de la Bioderma. Am primit-o bucuroasă împreună cu alte produse din gama Hydrabio și m-am bucurat de formatul mini, atât de ușor de folosit și transportat în geanta cu cosmetice. 

Gama Hydrabio H2O se adresează îngrijirii pielii sensibile și deshidratate, iar eu m-am bucurat din plin de efectele ei.



Apa micelară Hydrabio H2O mi-a intrat repede în grații și am folosit-o intens, atât pe pielea mea, cât și pentru a pregăti tenul clientelor înainte de machiaj. Are un miros delicat, proaspăt, specific întregii game Hydrabio, care oferă o stare de bine, de curat.

Chiar dacă nu am tenul deshidratat, m-am bucurat de formula hidratantă Hydrabio, folosind-o atât dimineața, pentru îndepărtarea sebumului acumulat peste noapte, cât și seara, pentru demachiere. În ambele posturi se descurcă foarte bine, curățând tenul puternic și în același timp delicat. Nu-mi lasă senzația de piele care mă strânge, ci îmi oferă o stare de confort și suplețe.

Datorită puterii mare de curățare, nu mă chinui pentru a-mi îndepărta machiajul, căci micelara aplicată pe dischetă captează cu ușurință toate impuritățile și lasă pielea foarte curată. Nici la machiajul ochilor nu întâmpin probleme, plasez discheta pe pleoapă câteva secunde, și șterg machiajul cu brio. Am grijă să nu-mi ajungă în ochi, fiindcă mi s-a întâmplat de câteva ori să mă usture de la ea.


INGREDIENTE: AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, POLYSORBATE 20, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, NIACINAMIDE, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PROPYLENE GLYCOL, HEXYLDECANOL, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 546V1]

Mă bucur că am avut ocazia să folosesc această soluție micelară atât de grijulie cu pielea și o recomand cu drag pentru un ten uscat, deshidratat care are nevoie de o îngrijire delicată, aparte. 
Se găsește în farmacii și online în format: 100 ml, 250 ml și 500 ml. Preț 100 ml: ~ 10 lei

Kisses!

0 comentarii