Castiga premii cu Revlon si Catrice la Calla Arad!

noiembrie 02, 2017


Încă de când am început să cochetez cu nebănuitele taine ale machiajului (iar asta nu se întâmplă de puţin timp), mi-au atras atenţia produsele de la Revlon, a căror imagine şi notorietate îmi transmitea ideea unui machiaj perfect finisat şi de durată.

Când am început să citesc bloguri de beauty, toată lumea ridica în slăvi renumitul ColorStay, fondul de ten la care apelez cu încredere şi acum, după câţiva ani, de fiecare dată când am nevoie ca petele de pe tenul meu să fie acoperite foarte bine, iar machiajul meu să fie unul reuşit (iar eu lipsită de complexe). La cursul de machiaj pe care l-am absolvit vara trecută, fondurile de ten pe care le foloseam la fiecare curs erau de la Revlon, pudrele la fel... aşadar dorinţa de a oferi un machiaj care să atragă atenţia în sensul bun al cuvântului, mă face să aleg mereu ceea ce e mai bun pentru clientele mele. Happy clients, happy me! Isn't it? :)


Când am început să lucrez la magazinul Calla din Arad, am fost foarte încântată de faptul că standul cu produse Revlon, îmi oferea ocazia să recomand clientelor noastre produse de machiaj de calitate la preţuri accesibile. De fiecare dată când sunt întrebată ce fond de ten rezistent şi cu putere mare de acoperire recomand, merg cu încredere pe mâna celor de la Revlon. În funcţie de tipul de ten, recomand varianta Normal/Dry pentru ten normal cu tendinţă de uscare, sau varianta Combination/Oily pentru tenul mixt-gras, unde mă încadrez şi eu.
Nu văd imperios necesară folosirea zilnică a fondului de ten Colorstay, ci mai mult pentru zilele în care avem o întâlnire importantă, o anumită ocazie, unde vrem să arătăm foarte bine, iar machiajul tenului este primul care iese în evidenţă. Pentru zilele lejere, mi se pare potrivit BB Cream-ul lor, care dă o senzaţie mai lejeră tenului. Eu recunosc, din cauza problemelor tenului meu, renunţ cam greu la Colorstay. Îmi place mult modul în care îmi îmbracă tenul... şi îmi dă mai multă încredere în mine.

În luna septembrie, la Calla, fondurile de ten Colorstay au fost la ofertă la 44.9 lei, încă un motiv de bucurie să recomand cu drag produse care îşi fac treaba cu adevărat.

Mai jos o să vă povestesc cum văd eu un machiaj reuşit marca Revlon, dar şi cum puteţi participa la tombola cu premii săptămânale (click) organizată la Calla.



Întâi de toate, demachiez tenul, aplic primer-ul de faţă, pe care îl las să se absoarbă în piele şi trec la machiajul ochilor. Înainte de aplicarea fardurilor, aplic primer-ul pentru pleoape, pe care îl estompez foarte bine, după care folosesc nuanţe în tonuri calde de maro din quad-ul 505 Decadent. Finalizez totul cu o linie ascuţită de tuş, plus două straturi intense de mascara waterproof Dramatic Definition. Revin la faţă, şi aplic fondul de ten, Colorstay sau Photoready, care are microparticule iluminatoare, şi observ cum machiajul începe să prindă contur. Setez totul cu pudră, după care îmbujorez pomeţii cu blush-ul pudră într-o nuanţă superbă de corai, 010 Classy Coral, iar pentru ca tenul să capete puţină strălucire, şi să obţin puţin din acel sunkissed look, folosesc paleta iluminatoare în nuanţa 030 bronze glow, pe arcadă, deasupra pomeţilor şi pe puntea nasului. Pentru că îmi doresc ca rujul să reziste şi optez foarte des pentru rujuri mate în ultima perioadă, aplic Ultra HD Matte Lip Color, care pe lângă faptul că e cremos şi nu usucă buzele, miroase şi delicios.

Revenind la tombola de care vă ziceam mai sus, vă las mai jos condiţiile de înscriere:

Ce trebuie să faci?
1. Achiziționează minim 1 produs cosmetic din gamele Catrice sau Revlon din magazinul Calla
2. Completează numele și datele personale pe tichetul de tombolă primit la casierie 

3. Distribuie public postarea care anunţă tombola de pe pagina de facebook Calla (Share).

Make-up without hair done, it ain't one... :)
Vă aştept cu drag în magazinul Calla!
Kisses şi baftă!

0 comentarii