Cumparaturi online: 1001COSMETICE (L'Oreal, Essence &co)

iunie 18, 2022

I like to shine & I'll add a little extra! 

LET'S GLOW!
aaand, for my skincare routine I'll introduce these to summer 2022...
 "Hello, Good stuff!" from essence - not only with the name, me very surprised!

Intreaga comanda plasata pe 1001cosmetice o sa v-o arat intr-un videoclip pe Youtube. Pana atunci am zis sa le fac o baie de soare noilor venite in colectia mea si sa le expun aici in toata splendoarea lor pe cele mai colorate si interesante, caci tare imi plac si, chiar si asa pozate deja, mi-e mila sa bag pensula in ele. Va spun de pe acum ca am avut niste surprize foarte placute de la calitatea produselor Essence. Gama Hello, good stuff! de exemplu, m-a lasat putin masca, cred ca merita un review detaliat intr-un videoclip demonstrativ. Happy me ca le-am dat o sansa!

    This palette seems like fire in my soul, lovely packaging but also its colours.
IT'S OUR TIME TO SHINE, GIRLS!

0 comentarii