"HELLO AUTUMN" de la Essence

septembrie 29, 2014

Essence a lansat o nouă colecție de cosmetice, Hello Autumn, care este disponibilă acum și online, pe 1001cosmetice.


Prețurile produselor sunt foarte mici, potrivite pentru acest sezon, iar nuanțele și design-ul lor sunt mai mult decât perfecte. Parcă sunt desprinse dintr-un tablou de toamnă târzie și... ruginie.

21.5 RON
Aceste palete sunt disponibile în șase nuanțe de toamnă, ultrarezistente, în combinații de auriu-maro și bej-verde, cu efecte variate, de la semi-mat la metalic.

18.5 RON
Golden leaves… această pudră combină nuanțe de maro și auriu, pentru a oferi tenului o strălucire minunată, de toamnă.
Suprafața texturată, imprimată cu minunate forme de frunze, este absolut unică. 




14 RON
Acest set te ajută sa obții sprâncene minunat conturate, datorită celor două variante de culoare – pentru blonde și pentru brunete!
Pulberea fină, în tonuri diferite de maro, oferă volum, în timp ce iluminatorul oferă un efect optic de sprâncene ridicate.

Întreaga colecție de toamnă o găsiți pe site, aici.

26 comentarii

  1. Essence, ce-mi faci tu mie??
    Sa ai o saptamana frumoasa, draga mea!
    Kisses, R
    Beauu and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceeasi intrebare le-o pun si eu! :)) Au foarte multe produse bune si extrem de apreciate, si tot nu inceteaza sa ne tenteze cu noutati.
    E foarte frumoasa colectia aceasta, iar culorile maro-ruginii ar face echipa buna cu un ten de culoare medie si niste ochi caprui, gen eu. :)) Asta inseamna ca le vreau pe toate. :P


    Multumesc!
    Saptamana frumoasa, Ramo! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. nuante tare frumoase..sunt curioasa daca o sa apra si in magazine

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu as vrea sa avem in zona noastra standuri Essence sau Catrice, e altfel cand le vezi si le cumperi "live". :)

    RăspundețiȘtergere
  5. au aparut deja in magazinele beauty mania

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca ai o gramada de oje si tot mai vrei! :)) Eu sunt asa cand vine vorba de orice fond de ten nou sau pudra bronzanta.:)) ♥
    Daca iti iei vreo oja, astept sa ne arati manichiura pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e, Oana! Le-as lua pe toate acasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu ..tot oje..dar mai pt sa iau si un fard...doua :D

    RăspundețiȘtergere
  9. acum doi ani targetul meu era de 100 de oje :)) acum vreau 1000.
    cu siguranta imi voi lua, ma duc la beauty mania zilele astea si o pun pe blog <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum am vazut ca ojele astea sunt termice! Vreau si euu! ♥
    Bine ca nu am si problema asta pe cap, as da faliment.:))

    RăspundețiȘtergere
  11. daaa! tocmai de asta le vreau, sunt tare curioasa de ele. am doar una de la bornprettystore termo care e super, sper ca acestea sa nu ma dezamageasca

    RăspundețiȘtergere
  12. Setul pentru sprancene arata bine ;)
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu sunt indragostita de celalalt, cu 2 farduri, e nelipsit din rutina mea. Cu siguranta si acesta este la fel de bun. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Daaa, eu m-as juca in toate felurile cu ea: as folosi-o pe post de bronzer si iluminator, poate chiar si pe post de fard de pleoape. E multifunctionala! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Hehe, inca o persoana atrasa de oje. :) Eu ma abtin la capitolul asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Si euuu! Deja ma imaginez folosind fiecare particica din ea in scopuri diferite :)). Imi plac produsele multifunctionale. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma tenteaza ub creion si fardul de sprancene. :)

    RăspundețiȘtergere