Review deodorant Dove Silk Dry

septembrie 06, 2014


Deodorantul antiperspirant spray Dove Silk Dry cu 1/4 cremă hidratantă și vitaminele E și F promite să ofere protecție 48h împotriva transpirației și ingrijeste pielea subrațului, lăsând-o catifelată. 

Așa cum spuneam și în articolul destinat favoritelor lunii august, Silk Dry este primul meu deodorant de la Dove, de care sunt extrem de mulțumită și datorită căruia voi continua să încerc și altele de la această firmă.

Dintotdeauna produsele Dove mi s-au părut mai speciale decât produsele de același gen găsite pe piață, asta datorită formei lor de prezentare care transmite în primul rând calitate, iar apoi, delicatețe și prospețime.

Anti-perspirantul silk dry are un miros plăcut, curat, care îmi dă o stare de bine și care persistă pe tot parcursul zilei. 
La aplicare e puțin înecăcios, dar acest aspect nu mă poate face să renunț la el.

Datorită compoziției cu 1/4 cremă hidratantă care îngrjiește pielea subrațului, tind să cred că a ajutat la vindecarea unei iritații foarte deranjante din zona axilelor, de care eram puțin îngrijorată, fiindcă nu s-a dat dispărută pentru aproximativ 2 săptămâni. După ce l-am folosit mai multe zile la rând, am observat că aspectul pielii subrațului se îmbunătățește, roșeața dispărând succesiv, iar în locul ei rămânând o piele catifelată și hidratată.

Datorită formulei fără alcool, nu creează disconfort în momentul aplicării, fie el chiar și imediat după epilare. 
Apreciez extrem de mult acest aspect, și acum sunt convinsă că respectiva iritație de care vă ziceam mai sus, s-a agravat din cauza unui deodorant spray, care pe lângă că nu oferă protecție, conține și alcool, care mă ustura groaznic când îl aplicam.

Oferă protecție împotriva mirosurilor neplăcute pentru mai mult de 24h, iar eu mă simt de-a dreptul în siguranță pentru întreaga zi. 
Pentru un program normal de școală(în cazul meu), de 6-7 ore, nu-mi fac probleme, e mai mult decât eficient și îl voi folosi cu toată încrederea.

Îmi place extrem de mult, e la fel de eficient ca Stress Protect de la Nivea, cel cu care obișnuiesc să compar toate deodorantele care-mi trec prin mână.
Cantitate: 150 ml
Preț: ~13 lei

Kisses!

4 comentarii

  1. Nu l-am incercat, dar e posibil sa-l iau si sa-l testez :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa cum am scris si mai sus, este foarte bun si ti-l recomand. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a plăcut foarte mult un balsam de păr de la ei. Nu îl am momentan pentru că mai am altele de consumat dar știu că era ceva cu auriu. Apoi un al produs preferat de la ei este săpunul. Mai ales cel simplu. Îl folosesc și când mă spăl pe față și lasă pielea atât de fină de aș sta toată ziua cu mâinile pe ea dacă ar fi igienic :)) Și am mai descoperit și loțiunea de corp de la ei care mi se pare super. Deodorante... nu cred că am avut de la ei dar cred că aș încerca unul în varianta stick. Preferința personală: deodorantele stick ( solide ) înainte de toate. Ultimul e roll-on. Cumva nu suport senzația aceea de piele udă pe care o am după ce folosesc un roll-on.


    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ca le-ai laudat si tu, ma tenteaza toate! Pe lista am sapunul lichid, deodorantele in diverse variante, chiar si produsele pentru par. Am citit undeva ca sunt deosebite. :D Nici mie nu-mi plac roll-on-urile, se usuca greu si imi fac pielea lipicioasa. Poate o sa incerc sa le folosesc pe cele stick, dar chiar ma inteleg foarte bine cu cele de tip spray.
    Merci pentru comentariu! Te mai astept pe blog! :*

    RăspundețiȘtergere