Spring Beauty Bloggers Meeting

martie 13, 2015


Săptămâna trecută am participat la a doua întâlnire cu bloggerițele din Timișoara, iar după cum vă spuneam și pe Facebook, am revenit cu câteva poze și detalii despre eveniment. Organizatoarea noastră a fost, la fel ca anul trecut, Lucia de la All that beauty things, care s-a străduit să iasă totul bine și chiar să avem parte și de o demonstrație de machiaj cu produse de la Make-up Atelier Paris. În poza de mai sus ne povestea despre problemele întâmpinate ca organizatoare și toate eram foarte atente... :D


Amelia a fost foarte drăguță și ne-a explicat fiecare pas pe care avea să îl urmeze pentru machiajul modelului și chiar ne-a dat sfaturi în privința alegerii produselor de machiaj și modului aplicării acestora pe ten. Am rămas plăcut impresionată, în ciuda localului întunecos, am învățat lucruri noi, de unele știam deja, iar la sfârșit am putut să admirăm machiajul îndeaproape, dar și din pozele primite de la fotograful care a fost alături de noi și care a surprins toate etapele demonstrației.

Atenție maximă... :)
Rezultatul final mi-a plăcut foarte mult, îmi place cum i-a pus în evidență trăsăturile și în special machiajul ochilor. :)
Mulțumim, Amelia!

După demonstrație, am rămas la un Chit-Chat cu fetele, într-o atmosferă relaxată, unde m-am simțit foarte bine și mă bucur că le-am revăzut pe fete și că am cunoscut bloggerițe noi pentru mine sau pe care le știam doar din online. 
A fost un eveniment plăcut, la fel ca cel de la Douglas, și sper ca de acum încolo să ne întâlnim mai des și cu alte ocazii. 


Mulțumim, Lucia, pentru organizarea evenimentului dar și pentru goodie bag-urile cu care am fost răsfățate! Să-nceapă testarea! :D
Au fost alături de noi: B.U. România, Ivatherm, Farmec, Farmasi, Flormar, Elmiplant, STR8, Elemental, Complex Apicol Veceslav Harnaj, Triodeluxe.

Kisses!

0 comentarii