Maybelline Baby Lips Electro - Buze colorate in nuante neon

aprilie 30, 2015


Acum ceva timp a început nebunia cu baby lips-urile de la Maybelline, care au fost foarte apreciate de bloggerițe, iar dacă sunteți atente ca buzele voastre să arate întotdeauna bine și să aibă parte de hidratarea necesară, e imposibil să nu fi auzit de aceste balsamuri de buze hidratante.

1001cosmetice a adus, de curând, gama Electro de balsamuri de buze de la Maybelline și în România, pe care până acum o găseam doar în afară, și fiindcă nu sunt adepta rujurilor, ci mai degrabă prefer un balsam care să-mi nuanțeze frumos buzele, m-am gândit să vă anunț și pe voi despre apariția acestor baby lips-uri electrizante în unul dintre magazinele mele online preferate.


Din câte observ, verdele neon "Minty Sheer" nu a fost adus pe site, însă celelalte nuanțe vibrante, Pink Shock, Fierce N Tangy, Berry Bomb, Oh! Orange! & Strike a rose par foarte promițătoare și merită luate în considerare. Eu deja mi le pun pe wishlist, mai ales că au un preț foarte mic, 12,5 lei. Par nuanțele perfecte pentru vară! ♥

Descriere: Cu un amestec unic de ingrediente, inclusiv vitamina E și o concentrație mare de unt de shea, gama Electro îți aduce toate beneficiile hidratante ale baby lips-urilor cu un plus de culoare electrică!

Electro promite efect de hidratare de până la 8 ore datorită formulei îmbogățite cu unt de shea și vitamina E, care hidratează buzele, lăsându-le suple și netede.
Balsamurile conțin pigmenți electrici de culoare pentru o nuanțare intensă și strălucire plăcută oferită buzelor.

Gama Electro by Maybelline o găsiți online și în România, iar cele mai avantajoase prețuri le-am văzut pe 1001cosmetice, 12.5 lei/buc. AICI  

Vă tentează nuanțele neon pentru buze?
Care vă place cel mai mult?
Kisses!

0 comentarii