Scapa de iritatiile de dupa bărbierit cu Nivea MEN Sensitive Cooling

aprilie 05, 2015


Anul trecut am găsit în baie un gel de ras de la Nivea, care stătea supărat fiindcă nu-l folosește nimeni. Era vară, iar picioarele mele trebuiau să arate impecabil, și cum mă încadrez la persoane care se epilează cu bicul, mă așteptam deja dinainte la niște bubițe roșii după epilat. Am luat frumușel gelul de ras, i-am citit puțin descierea de pe ambalaj și m-am gândit că ar fi perfect pentru ca iritațiile să nu-și mai facă apariția și chiar așa a fost!

Am avut parte de un epilat mult mai rapid (mai bine zis, toată vara aceea, fiindcă eu am consumat gelul) și eficient fiindcă gelul înmoaie firele de păr și protejează pielea în același timp, iar după, mi-am simțit pielea extrem de fină și hidratată și cu nicio bubiță inestetică de care mă feream. De atunci mi-a rămas în minte Nivea MEN, datorită acestui produs, iar seturile cadou care includ acest produs le am întotdeauna în vedere când vreau să fac vreun cadou cuiva. 


Conform studiilor, 57% dintre bărbaţi au un ten sensibil şi se confruntă cu probleme de iritaţie a pielii. Pielea
iritată, măncărimea, roşeaţa, sunt doar câteva senzaţii care fac din bărbieritul pielii sensibile o activitate neplăcută.

NIVEA MEN lansează o nouă gamă cu o formulă inovatoare, fără alcool, ce calmează şi hidratează pielea sensibilă, oferindu-i, în acelaşi timp, o senzaţie plăcută de răcorire: NIVEA MEN Sensitive Cooling.

  Balsamul după ras NIVEA MEN Sensitive Cooling calmează rapid iritaţiile şi roşeaţa pielii iritate, hrănind pielea datorită 
  extractului natural de muşeţel, alge de mare şi vitamina E. Formula inovatoare fără alcool se absoarbe rapid şi oferă
  tenului sensibil hidratare intensă şi o senzaţie plăcută de răcorire.
  Preţ recomandat: 29.52 Lei, 100 ml.

  Îmbogăţit cu extract de muşeţel, alge de mare şi vitamina E, Gelul de ras NIVEA MEN Sensitive cooling protejează
  pielea sensibilă împotriva iritaţiilor şi combate senzaţia de mâncărime şi roşeaţă în timpul bărbieritului. Formula cu 0%
  alcool lasă pielea hidratată şi îi oferă o senzaţie plăcută de răcorire după bărbierit. Preţ recomandat: 17.10 Lei, 200 ml.

 Pentru mai multe detalii, accesați www.niveamen.ro.

0 comentarii