Ofertă DM - iunie 2015

iunie 03, 2015

A venit și luna iunie și odată cu ea a apărut și noua ofertă de produse a magazinului DM, pe care recunosc că o așteptam curioasă. E oficial vară, din toate punctele de vedere, iar în Arad parcă e mijlocul verii și temperaturile ne iau aerul, dar asta e altă problemă. Au apărut, după cum era și normal, și produsele pentru plajă, iar pe mine mă bate gândul să încerc ceva de la Nivea și o loțiune Sundance, marcă proprie dm.


Temperaturile de afară ne solicită la maxim, așa că din trusa mea de produse de igienă nu lipsesc deodorantele, iar oferta celor de la Fa mi se pare accesibilă și cred că îmi voi lua un deo în varianta spray, am auzit că sunt bune deodorantele astea, iar în plus mă înscriu și în cursa pentru unul dintre premiile FAntastice: o excursie la Barcelona, 10x trolere, 10x camere foto digitale, 10x pachete de călătorie Fa. Tentant!


Dintre produsele pentru ten, mi-au atras atenția oferta micelarei L'Oreal, dar și crema hidratantă de la Nivea, care este redusă la 15 lei.


Și, oferta bonbon din noua revistă care mă tentează maxim:

Eu am setul cu gel de duș cu iaurt și papaya, iar deodorantul are aromă de lotus albastru, și sunt extrem de mulțumită de ele! Chiar mi se par produse foarte bune, care miros foarte plăcut și își fac treaba cu brio. Mai greu e până mă hotărăsc în privința aromelor, căci în privința eficienței nu am dubii!

Ce vă tentează din oferta DM de iunie?
Ați încercat vreunul de mai sus?
Kisses!

0 comentarii