Deodorant crema Vectem Protesud

iunie 17, 2015

Fiindcă am intrat în perioada estivală a anului, în care corpul nostru, infulențat de temperaturile de afară, secretă o cantitate mai mare de sudorație decât în restul anului, vreau să aduc în atenția voastră un produs dermatocosmetic de la Vectem, în special în atenția acelora care sunt alergici la deodorantele obișnuite din comerț, prezentând sensibilitate crescută la formulele acestora și preferă produsele de farmacie, cu listă curată de ingrediente, care mie-mi dă o stare de siguranță.


Acum ceva timp v-am făcut o scurtă introducere despre dermatocosmeticele Vectem, despre care am aflat că sunt fabricate în laboratoarele farmaceutice din Spania, având acțiune asupra unei game largi de afecțiuni ale pielii (psoriazis, dermatită etc.), părului, dinților, mâinilor, picioarelor, corpului etc.

Crema antiperspirantă Protesud este noua mea descoperire în materie de produse pentru igienă, fiind și primul produs cremă pe care îl folosesc împotriva transpirației. Promite să regleze transpirația, nu să blocheze total acțiunea glandelor sudoripare, prevenind afecțiunile cauzate de aceasta, având acțiune odorizantă. 

Îmi place mult faptul că produsul vine la pachet cu un prospect, în care găsesc toate informațiile necesare, indicații de folosire, mod de folosire cât și modul în care acesta acționează asupra pielii. Este recomandată pentru zonele axilare, abdominale, inghinale, cât și pentru cele de la nivelul mâinilor și picioarelor, însă eu am folosit-o strict pe zona subrațului, cu restul neavând probleme de acest gen.

Are un miros mentolat, specific produselor farmaceutice, iar produsul se prezintă sub forma unei creme dense de culoare albă, pe care o aplic în cantitate mică la subraț după dușul zilnic și o masez până intră în piele. Absoarbe umiditatea, iar pielea devine uscată și hidratată, fără să-i creeze vreun disconfort, iar eu, personal, sunt încântată de efectul ei astringent, asemănător acțiunii unei lămâi, când pielea rămâne scârțâind la atingere. Îmi place că lasă pielea uscată și proaspătă pentru aproximativ 7-8 ore, după care simt cum transpirația începe să-și facă timid simțită prezența, dar și așa, umezeala și mirosurile neplăcute sunt menținute la un nivel foarte scăzut pentru încă câteva ore.

Pe lista ingredientelor se regăsește și alcoolul, însă mie nu mi-a provocat nicio reacție adversă, chiar am folosit-o și după epilare și mi-a lăsat pielea catifelată și plăcută la atingere.


Mi se pare foarte potrivită și pentru persoanele care transpiră în palme, eu după ce îmi aplic crema la subraț, trebuie să mă spăl pe mâini, fiindcă degetele încep să "scârțâie", rezultat al absorbirii umezelii, și mă gândesc că pentru persoanele care se confruntă cu "palme ude", senzația uscată de durată, ar fi nemaipomenită.

Concluzionând, crema deodorant antiperspirantă Protesud de la Vectem mi s-a potrivit, este un produs eficient pentru reglarea transpirației, neutralizând-o până la 8 ore, și menține pielea subrațului uscată pentru mult timp, lucruri care mă fac să o folosesc cu încredere și să mă bucur că am descoperit produsele Vectem, datorită Anei, care mi-a mai trimis un șampon de la Vectem, despre care o să vă povestesc într-o postare viitoare.

Cantitate: 40 ml; Preț: ~ 14 lei

Kisses!

0 comentarii