Ce produse folosesc în perioada aceasta | Back to my beauty blog ♥

iulie 04, 2015


Oh, My! Mi-a fost atât de dor să mă așez liniștită la calculator și să încep să scriu pe blog, încât parcă mi-am pierdut din dexteritate și abia mai știu să-mi adun gândurile și să leg două cuvinte! 
Am atâtea produse despre care vreau să vă vorbesc, bacul m-a ținut legată și departe de blog în ultimele luni, dar, în perioada următoare, promit că va ploua cu review-uri și alte genuri de articole! :))
Am postat mai rar pe blog, dar asta nu înseamnă că materialele nu s-au adunat, chiar am primit multe produse noi și sunt curioasă despre care vreți să citiți în perioada viitoare. Ani Tătucu mi-a trimis nu știu câte produse în perioada asta, cred că a vrut să mă motiveze pentru examene, iar eu zic că a reușit, fiindcă am revenit cu forțe noi și vreau să dedic cât de mult timp pot blogului și noilor produse pe care le-am primit în ultima vreme.

Minunăția colorată e o trusă de farduri de la Douglas, pe care abia aștept s-o pun la treabă!
Despre fondul de ten MustaeV v-am scris aiciExfoliantul pentru față cu extract de fructe de pădure de la Herbalife Skin e delicios! Particulele abrazive sunt atât de frumos colorate, iar mirosul produsului e demențial! Îmi vine să-l mănânc, serios! 


E clar că Ani vrea să mă ajute să intru în regim de vacanță, căci mi-a mai trimis și o cremă  de plajă cu SPF 15 rezistentă la apă de la L'Erbolario și un BB Cream Vichy cu SPF 50, care să mă protejeze de razele solare și să-mi caramelizeze subtil tenul. În imagine mai apare și o mostră de fond de ten de la Givenchy, care va fi perfectă pentru tenul bronzat peste ceva timp. Tot timpul primesc câte o apă termală, deci am stoc, să-mi ajungă! :D


Am primit și un ruj de la Benefit (yeeey!) în nuanța "Talk Flirty", care sună atât de bine și arată și mai bine pe buze! Merită review separat, deci va mai apărea pe blog.


Mami a știut ce să-mi trimită ca să-mi mai treacă puțin din stres și, pe lângă nelipsitele ciocolăți și alte dulcegării, mi-a trimis și un lapte de corp de la Dove, de care m-am îndrăgostit instant! ♥ Unt de shea și vanilie, răsfăț total!


Vara asta mi-am propus să am și eu unghiuțele frumoase și de ceva timp mi le-am lăsat să crească, mă și mir că am trecut prin bac cu ele neroase! :)) Oja de la Essence e un nude tare drăguț, iar base coat-ul îmi place tare mult, oja aderă mult mai ușor pe suprafața unghiei, e lovely!


Oja asta albastră de la Sephora e vedeta verii! O ador și de o perioadă am devenit obsedată de ea! :)) Se poate observa și în poza cu rujul Benefit. ♥ Merci, Ani! ♥


De la Dove am primit 3 geluri de duș, care sunt mega-super-extra adorabile și hidratante! Miros superb, sunt cremoase și lasă pielea foarte hidratată! Am abuzat de ele în ultimul timp, în curând ajung în punguța cu "Empties". ♥


Mi-am cumpărat un deo de la Fa, și am participat și la concurs, normal, și îmi place foarte mult. Chiar n-am mai folosit de mult un deodorant Fa, dar acesta chiar m-a surprins plăcut.


În curând o să vă povestesc și despre acest "Fluid lipstick" de la Dior, arată demențial! Da, poza e făcută de pe vremea în care aparatul meu încă trăia, acum, o perioadă ne descurcăm cu ce avem! Noroc că avem poze făcute în avans! :D

În curând vorbim și despre acest BB Lipstick de la Farmasi... ♥


Acum ceva timp, mi-am cumpărat acest ser pentru păr de la Avon, crezând că face treabă mai bună decât cel cu argan, dar n-a fost să fie. Nu zic că nu face treabă bună, lasă părul mătăsos, miroase ok, dar nu se compară cu cel cu argan, care și descâlcește părul și pe care l-am avut de multe ori. Nu mai fac schimbări de-astea! :))

Cam asta ar fi o parte dintre noutățile pe care le-am primit/cumpărat în perioada în care am cam absentat de pe blog.

Despre ce produse ați vrea să citiți în perioada următoare?
Avem produse comune? Cum vi se par?
Kisses!

0 comentarii