Produse consumate, Empties

iulie 11, 2015


Am ajuns, în sfârșit, să fac și eu un articol cu câteva produse terminate din ultimul timp, era și cazul să le arunc odată ambalajele goale, care așteptau de mult să apară pe blog, dar nici așa nu am o grămadă de produse consumate, fiindcă am multe începute și greu ajung să dau gata un produs cu atâtea opțiuni în jur. Deci, nu vă speriați dacă vedeți doar un gel de duș într-un astfel de articol, restul sunt consumate pe jumătate sau mai mult de trei sferturi și cu siguranță vor apărea în următorul articol cu consumatele, doar ați observat că durează până ajung să adun și eu câteva produse consumate până la ultima picătură.

Șamponul purificator cu urzică de la Yves Rocher e singurul consumat doar pe jumătate și aici v-am explicat motivul. Nu mi s-a potrivit deloc, mi-a uscat scalpul, mi-a provocat mâncărimi și cojițe, horror. N-am putut să îl consum în totalitate și m-am oprit la jumătatea flaconului, pentru binele scalpului meu, care devenea tot mai sensibil.

Cu șamponul Ultra Doux de la Garnier e altă poveste, l-am consumat foarte rapid și mi-a plăcut enorm de mult, și chiar mi-am cumpărat unul nou, tot de la Garnier, din gama Garnier Fructis, pe care deja îl iubesc, fiindcă îmi lasă părul atât de moale și mătăsos, dar și foarte ușor de descâlcit. Cred că începe să-mi placă foarte mult produsele Garnier, atât șampoanele cât și apa lor micelară, și cu siguranță vor mai apărea pe blog, chiar nu mă așteptam să fie atât de bune. Love, love, love!


Șamponul Elseve Color-Vive de la L'Oreal este o iubire mai veche de-a mea, mi-a plăcut că îmi lăsa părul foarte strălucitor pe vremea când îl aveam vopsit, și chiar mi-a fost dor de el. Miroase superb, face spumă multă, e blând cu scalpul și pe viitor cred că am să-l mai cumpăr.

Gelul de duș de la B.U. din gama In Action cu aromă de iaurt și papaya a fost unul delicios și tocmai de asta am ajuns să-l consum primul dintre celelalte 8-9 pe care le am începute. Miroase superb, are o culoare care îți dă impresia că te speli cu un smoothie de fructe, e adorabil. În DM sunt mai multe seturi cu geluri de duș și deodorant de la B.U. din gama In Action la aproximativ 17 lei, iar noi o să ne mai întâlnim după ce mai consum din cele începute. Review aici.

Masca de păr de la Tresemme cu keratină mi-a plăcut mult și am consumat-o foarte rapid, așa cum se întâmplă cu toate produsele care îmi plac în mod special. Lasă părul foarte moale, strălucitor și ușor de descâlcit și miroase superb. E un produs de nota 10! I-am făcut review aici.


Am terminat și CC Cream-ul de la Gerovital, pe care îl caut deja disperată prin magazine, deși mă gândeam să mai folosesc din produsele pe care le am, dar nu pot să mă las fără el. Mi-a plăcut prea mult și îl vreau din nou. ♥
Serul pentru păr cu argan de la Avon este preferatul meu și mi-e dor rău de el de când l-am terminat. Am luat altul în locul lui, pe roz, tot de la Avon, dar nu este la fel ca acesta cu argan. I-am făcut review aici, e pe listă pentru a fi cumpărat a nu știu câta oară. ♥

Am aruncat două creioane de ochi no-name, unul maro și unul negru, pe care le țin de o grămadă de timp, în speranța că "vor fi bune candva", dar nici o șansă să mă mai ating de ele, le-a trecut vremea demult.
Am consumat și două doze de mască tip jeleu de la Sephora, despre care v-am scris aici, și mi-au plăcut foarte mult, au un miros delicios de pepene și lasă o senzație plăcută și răcoritoare tenului. Am mai avut și o capsulă cu cofeină pentru combaterea celulitei de la Collistar, pe care am încercat-o curioasă, de dragul cafelei, și chiar miroase superb a cafea, însă dintr-o aplicare nu mi-am putut face o părere.

Am terminat și o mostră de La Petite Robe de la Guerlain, care este parfumul meu de suflet, miroase demențial, iar mostra se păstrează, arată mult prea bine. ♥
Am avut și o mostră de ser Liftactiv de la Vichy, care era antirid, dar totuși m-am gândit s-o încerc. Nu mi-a plăcut deloc, îmi lăsa fața lipicioasă, și drept dovadă nici n-am folosit mostra întreagă și o arunc fiindcă o am de prea mult timp și n-o folosește nimeni.

Am terminat încă un pachet de dischete demachiante Iseree din Lidl, și îmi dau seama că nu am amintit de ele în nici un articol, însă pe acestea le cumpăr de fiecare dată de câțiva ani încoace și chiar dacă sunt puțin dure, fiind cusute la margini, tot la ele revin fiindcă mi s-a întâmplat ca alte dischete să se destrame și să rămân cu fața plină de scame.

Voi ce produse ați reușit să terminați în ultimul timp?
Vă regăsiți vreun produs printre cele consumate de mine?
Kisses!

0 comentarii