VIDEO, Favoritele lunii iulie 2015

august 07, 2015

Ei bine, am făcut și acest pas, am postat primul meu video pe Youtube (în care vorbesc), căci tentative au mai fost, dar curajul lipsea. Acum sunt sigură că vreau să îmi depășesc problema aceasta de a vorbi în fața cuiva, iar filmulețele de beauty sunt o ocazie foarte bună pentru mine.

Am filmat favoritele lunii iulie, ca să-mi fie ușor să vorbesc despre produse, nu mi-a fost tocmai ușor, dar sper să vă placă pentru început și să-mi scuzați emoțiile, sper ca la următoarele clipuri să observați o îmbunătățire.

P.S.: Abonați-vă dacă v-a plăcut clipul. 

Aștept părerile voastre, sunt curioasă cum vi se pare! Pentru mine e ciudat și amuzant să mă uit la un videoclip cu mine, e ceva total nou și interesant!
Am scris despre favoritele lunii iulie aici, în caz că vreți păreri mai detaliate.

Kisses!

0 comentarii