Syoss Oleo Intense, vopsea de par, 1-10 negru intens

decembrie 11, 2016


Vă spuneam în articolul acesta că, în vară, m-am vopsit cu Palette Perfect Care Colour, însă vopseaua mi-a uscat foarte tare părul și, în același timp, l-a făcut mai casant și greu de descâlcit. Înainte să revin la o culoare mai închisă a părului, adică prin primăvară, m-am vopsit roșcat cu Syos Oleo Intense și mi-a plăcut foarte mult cum a acționat asupra părului: l-a lăsat foarte moale și strălucitor, iar nuanța arăta foarte bine.

Zilele trecute, am revenit tot la Syoss Oleo Intense, 1-10 Negru Intens, o vopsea de calitate profesională, pe bază de ulei, fără amoniac. Formula conține un amplificator de culoare pe bază de ulei pentru a maximiza rezultatele colorării.

A photo posted by Lorena (@lorenalal) on

Promite un păr cu până la 50% mai îngrijit, confort îmbunătățit al scalpului, cu până la 90% mai multă strălucire și acoperire profesională a firelor albe (*față de SYOSS Color, ** față de părul netratat).

După ce vopseaua de la Palette mi-a uscat părul, mi-am zis că o vopsea pe bază de ulei ar fi soluția potrivită pentru un păr agresat ca al meu. Îmi place să folosesc uleiuri pentru păr, îi îmbunătățesc textura și îl fac mătăsos și strălucitor, iar Syoss Oleo Intense nu m-a dezamăgit.


Mi-am luat două cutii de vopsea, fiecare conține: 1 tub cremă colorantă 50 ml, cremă fixatoare pe bază de ulei 50 ml, 1 plic cu balsam pentru fixarea culorii 15 ml, pliant cu instrucțiuni și o pereche de mănuși.


Vopseaua nu miroase puternic, nu îți dă impresia că te înneacă, deci aplicarea a fost realizată fără probleme. Am ales să nu mă mai vopsesc singură acasă, fiindcă de fiecare dată fac un dezastru când mă apucă transformările, iar cele două cutii de vopsea mi-au ajuns la fix pentru părul meu. După spălare, am rămas cu puține urme de vopsea în zona tâmplelor, care au dispărut total după următoarele două spălări. Nu am vrut să aplic cremă pe conturul feței, la rădăcina firului de păr, fiindcă am vrut ca vopseaua să prindă bine și să acopere chiar și puful facial, să nu se vadă diferențe de nuanță.

În timp ce stăteam cu vopseaua în cap, aveam impresia că are reflexii albăstrui, însă după spălare, am obținut un negru intens, așa cum promite producătorul. Îmi place mult rezultatul, șatenul meu a dispărut sub un negru frumos, strălucitor. Cred că sunt atât de încântată de vopsea și prin prisma faptului că mi-a făcut părul să fie mai moale și ușor de disciplinat.

Mai jos aveți poze demonstrative, cu before și after vopsire + întins cu placa:

Vopseaua curge câte puțin la fiecare spălare, așa cum este și normal. După a treia spălare am scăpat total de vopseaua de pe scalp, și brunetul arată în continuare îngrijit și strălucitor. 

A photo posted by Lorena (@lorenalal) on

Mi-a plăcut Syoss Oleo Intense și o voi mai cumpăra pe viitor. Yey!
Kisses!

0 comentarii