Fond de ten Bourjois Healthy Mix

ianuarie 11, 2017


N-am mai scris de o lună pe blog, de anul trecut dacă ar fi să vorbim calendaristic, şi chiar mi se făcuse dor. După o pauză neprevăzută de la blogging, încep 2017 vorbind despre un produs controversat în materie de machiaj, adică despre fond de ten, cu speranţa că vor mai urma articole luna aceasta, fiindcă sesiunea bate la uşă şi nu-i faină deloc atmosfera (asta apăsătoare).

Zilele trecute, am observat că sticluţa mea de fond de ten Bourjois Healthy Mix este pe terminate, şi am cerut recomandări pentru un fond de ten rezistent atât pe Instagram cât şi pe Facebook, aşa că mă gândeam că acum ar fi oportun să vin pe blog cu o părere concretă despre el şi cu poze din noiembrie, of course! 

Mi l-am comandat de pe elefant.ro, pe vremea în care încă aveam impresia că e o firmă serioasă (ştiţi şi voi, mă gândesc, ce s-a întâmplat cu comenzile de Black Friday) şi mi-am ridicat coletul din pick-up point-ul Elefant din Arad, cu transport gratuit. Am dat pe el 40 lei, un preţ foarte bun luând în considerare preţurile din magazinele fizice. 


Nuanţa aleasă este 51 Light Vanilla, care mi se potriveşte în anotimpul rece. Am avut ceva emoţii până am ajuns să-l testez, dar mi-am nimerit nuanţa şi cred că mă mai risc să-mi cumpăr fonduri de ten online, căci ies mai ieftin, dar probabil le voi testa în magazine înainte.

Fondurile de ten Bourjois mă tentau de mult, dar le-am ocolit, ştiindu-mă cu un ten mixt pe care sebumul îşi face de cap, şi fondurile lor de ten, prin ingredientele lor, mi se păreau prea hidratante pentru mine. Într-un final, am cedat tentaţiei şi mi l-am luat, dar nu cred că voi reveni la el în viitorul apropiat, şi am să vă spun mai jos de ce.

Ca ambalaj îmi place, e foarte practic şi igienic de folosit, datorită pompiţei de plastic care împiedică irosirea de produs. Design-ul sticluţei cu pompiţă roşie este atrăgător, arată bine între cosmetice cu acele fructe plasate frumos pe sticluţă, totul este healthy & co, însă pentru un ten mixt, simt nevoia de un fond de ten ceva mai rezistent. 

Îl setez şi pe acesta cu pudră, ca pe oricare alt fond de ten, însă nu sunt mulţumită de rezistenţa lui pe faţă, şi nici de rezistenţa lui scăzută la transfer. Rezistă cam 5 ore pe faţă, după care începe să dispară încet-încet.



Are o textură cremoasă, foarte uşoară la aplicare, şi un miros fructat foarte plăcut şi delicat, pe care nu l-am mai întâlnit până acum la un fond de ten. Ce mă deranjează este faptul că atunci când îl aplic pe faţă nu se setează foarte bine, iar eu am problemă în special cu zonele în care am pete de la acnee, căci de acolo dispare cel mai repede, şi monstruleţii ies la iveală în câteva ore. Cele care vă confruntaţi cu acnee, ştiţi ce înseamnă zonele umflate roşiatice de pe faţă, pe care încercăm să le mascăm pe cât posibil. E neplăcut ca după câteva ore să vezi cum ies toate la suprafaţă.

Din experienţa mea cu acest fond de ten, l-aş recomanda mai degrabă unui ten normal, care are nevoie doar de uniformizare şi un efect plăcut şi discret de strălucire. Are acoperire medie, însă pot aplica încă un strat în zonele cu roşeaţă sau acnee şi nu arată inestetic. Unui ten mixt/gras i-ar fi cam greu să-şi ţină problemele sub control (acoperite) purtând Healthy Mix. 

Ce fond de ten rezistent îmi recomanzi?
Kisses!

0 comentarii