TOO FACED, CAT EYES palette

februarie 04, 2017


Too Faced este brandul care te face să te simţi specială atunci când îţi parcurgi ritualul de înfrumuseţare cu unul dintre produsele lor. Mie mi-a plăcut întotdeauna să pun accent pe ochi şi pe intensitatea privirii într-un machiaj, fiindcă ochii sunt oglinda sufletului şi merită răsfăţaţi şi conturaţi ca atare. Dacă tu te simţi o mică felină la interior, de ce să nu laşi să se vadă asta printr-un "cat eyes" care atrage toate privirile?

Ochii de felină au ceva aparte, transmit o anumită încredere a celei care se bucură de un astfel de machiaj, iar paleta CAT EYES de la Too Faced are toate ingredientele necesare unui astfel de mix reuşit.

Too Faced CAT EYES palette conţine 9 farduri - sidefate şi mate, dintre care 3 pot fi purtate wet/dry, adică le putem aplica aşa cum facem în mod obişnuit cu orice fard, cât şi cu pensula umezită pentru o intensitate maximă a culorii şi creării acelui efect de ochi de pisică care ne place atât de mult.


Fardurile umezite favorizează precizia trasării unei codiţe ascuţite în colţul extern al ochiului, devenind mai intense şi rezistente.

Fardul care mi-a plăcut cel mai mult să-l folosesc umed este acel negru din colţul din dreapta jos, şi mi-a dat senzaţia că am devenit o mică panteră ce l-am folosit, căci "Panther" îi este şi numele. L-am folosit pentru a-mi contura linia genelor inferioare, dar şi pentru a-mi trasa acel winged eye şi astfel renunţam la aplicarea tuşului, căci rezultatul era un negru intens şi de efect.

Fardurile sunt împărţite pe categorii, aşadar putem urma modelul propus de cei de la Too Faced pentru un machiaj soft de zi, prima linie "DAY", un machiaj CLASSIC, sau unul FASHION cu accente metalice şi negru intens. Normal că le putem folosi şi după bunul plac, făcând combinaţii de culori mai îndrăzneţe şi în felul acesta experimentăm la maxim versatilitatea acestei palete.


Când mă grăbesc şi nu am timp de un machiaj mai elaborat, folosesc nuanţa Leopard pe toată pleoapa cu o pensulă umezită , îmi conturez ochii cu Panther, aplic două straturi de mascara şi machiajul meu e gata. Îmi plac mult nuanţele Tiger's Eye şi Leopard, sunt my kind of eye shadows fiindcă oferă acel efect de căldură şi strălucire în privire.  Pussy Cat este un roz lavandă sidefat, care face o combinaţie foarte plăcută cu acel Kitty Glitter aplicat peste, sau în colţul intern pentru un efect de iluminare.

Jungle Love e un purpuriu mat demenţial cu irizaţii roz, care m-a cucerit de la început prin aspectul şi pigmentaţia lui. Îl folosesc de câte ori am ocazia în machiajele de ocazie, îl aplic şi pe post de eyeliner, iar rezultatul atrage privirile de fiecare dată.

*swatch Leopard, Tiger's Eye, Pussy Cat, Kitty Glitter*

Purr este o nuanţă plăcută de alb-bej sidefat, pe care îmi place să o folosesc pentru iluminarea arcadei, fiindcă are o textură foarte fină, se amestecă uşor cu fardul din pliul pleoapei, iar particulele sidefate sunt foarte micuţe şi finuţe, oferind un aspect de machiaj finisat.

Meow este un bej mat foarte fin, pe care îl aplic peste baza de machiaj pentru uniformizarea nuanţei pleoapei, iar apoi îmi fac de cap cu fardurile pigmentate din paletă. Kitten este un roz pal, pudrat cu puţin sidef pe care îl folosesc pe pleoapa mobilă atunci când îmi doresc un machiaj simplu, fără prea multe artificii, dar care să ofere luminozitate ochilor.

  
MEOW!

0 comentarii