Note to self...

ianuarie 01, 2019


Pentru ca nu stiu cum sa-mi adun gandurile ca sa-ncep postarea asta dupa mult timp in care nu m-am mai regasit in partea frumoasa expusa pe blog, Facebook etc., o sa scriu cateva notite pe care o sa le plasez asupra mea in anul care a inceput ca sa-mi dau un refresh cand simt ca lucrurile imi scapa de sub control si pare ca uit cat de norocoasa sunt pentru persoanele care ma inconjoara.

Partea cosmetico-perfecto-instagrameasca nu va prima niciodata in fata unei stari generale proaste si a importantei persoanelor dragi din viata mea, asadar se intelege de ce nu m-am mai regasit in a scrie pe blog, desi parfumurile si cosmeticele, in general, ma vor atrage cat voi fi, caci am avut o pasiune pentru ele de mica.

2018 a fost cel mai rau dar si cel mai bun an din viata mea, daca ar fi sa-l cataloghez in vreun fel, dar m-a facut sa invat cateva lucruri:

  • Nu merita sa stai in preajma unor oameni care nu-ti impartasesc valorile
  • Nu trebuie sa te lasi niciodata calcat in picioare, chiar daca uneori ti se pare firesc pentru ca te simti sub nivelul celorlalti
  • Nu-mi voi mai permite ca o certificare, calificativ sau diploma sa-mi distruga sanatatea psihica si fizica, NICIODATA!
  • Nu lasa lucrurile nevorbite sa afecteze relatiile dintre tine si alte persoane, spune-le la timp!
  • Pretuieste persoanele importante din viata, restul sunt detalii...

Si acum intr-o nota mai vesela, anul asta zic ca facem chestii faine pe blog. Are nevoie de o resuscitare, nu?

0 comentarii