Fard de pleoape mineral Lily Lolo - GUNMETAL

februarie 07, 2015

Lily Lolo este un brand originar din Marea Britanie, care oferă o gamă de produse performante și profesionale de machiaj mineral, formulate cu grijă pentru sănătatea pielii și organismului. Cosmeticele Lily Lolo nu conțin talc (puternic iritant al pielii), chimicale dăunatoare, coloranți și aditivi și chiar au proprietăți antibacteriene pentru a ajuta la îmbunătăţirea condiției pielii. (lilylolo.ro)



Fardurile de pleoape minerale Lily Lolo nu conțin parabeni, aditivi, parfum și conservanți, iar pentru persoanele cu ten sensibil ar putea fi alegerea potrivită și sănătoasă de machiaj al ochilor.

Fardul meu Lily Lolo sub formă de pudră are nuanța Gunmetal, un gri sidefat superb, cu tente mov aș mai adăuga eu. Conține pigmenți minerali puternici care dau intensitate culorii și de aici, un aspect aparte machiajului.


Eu umezesc pensula pentru aplicarea fardului, pentru a-i crește intensitatea și rezistența pe pleoape, și sunt extrem de mulțumită. Și aplicat de unul singur asigură o nuanță foarte intensă, însă în combinație cu puțină apă devine foarte pigmentat și demn de denumirea sa - Gunmetal. Îmi plac extrem de mult fardurile metalice, iar acesta este unul dintre preferatele mele.



L-am folosit în diferite machiaje, atât ca bază cât și individual, și a rezistat eroic pe toată durata purtării.
La ce nu m-am gândit este să-l fi folosit pe post de eyeliner într-un machiaj, așa cum este recomandat și pe site-ul lor, dar nu este târziu nici de acum încolo. Cu siguranță ar scoate acel machiaj din anonimat și l-ar face special.

Nu se adună în pliul pleoapei și nici nu își pierde din intensitate pe parcursul zilei, ceea ce constituie un avantaj.
Cantitate: 1.8 g


Voi folosiți produse minerale? Ce ați încercat până acum?
Kisses!

0 comentarii