Ofertă DM februarie 2015

februarie 10, 2015

Chiar dacă trec printr-o perioadă aglomerată, vizitele și sesiunile de cumpărături în DM îmi îmbunătățesc de fiecare dată starea de spirit și îmi demonstrează, again and again, că îmi plac atât de mult cosmeticele încât am început chiar să-mi fac visuri cu mine ca vânzătoare și consultant de cosmetice într-un astfel de magazin. Data trecută când am trecut prin DM să-mi cumpăr câteva produse de igienă, am auzit o discuție între două doamne care erau nehotărâte ce corector să-și cumpere, iar eu eram pe punctul de a mă băga în seamă cu ele și să le ofer o părere. Mi-aș fi dorit atât de mult să fiu eu în locul fetelor de acolo și să le dau informații despre produsele de care erau interesate (în măsura în care știam câte ceva despre produsele respective)! Mi-ar plăcea tare mult să lucrez într-un astfel de magazin, m-aș simți în elementul meu și cred că și doamnelor le-ar plăcea să vadă că nu mă mai opresc din vorbit când mă întreabă de o cremă, ceva. Nu m-aș plictisi niciodată! Haha! :)) ♥

Luna februarie aduce reduceri tentante și dă frâu liber îndrăgostiților să-și facă cele mai inspirate cadouri.



 Seturile Nivea mi s-au părut întotdeauna alegeri inspirate de cadou pentru persoanele dragi...



Ofertă valabilă începând cu 12.02. 2015.
Cine se regăsește în introducere să-mi dea BUZZ în comentarii!
Kisses!

0 comentarii