Review: Desire EDP | Famous Luxury Perfumes

februarie 09, 2015


Gama de parfumuri Famous Luxury Perfumes este fabricată în Germania, iar esențele sunt exclusiv "apă de parfum" și conțin concentrația maximă de uleiuri aromatice (acceptată de Uniunea Europeană) pentru o persistență îndelungată. 
Gama conține 7 parfumuri pentru damă și 4 parfumuri pentru bărbați din cele mai actuale, vândute și cerute produse de pe piață (sursa).

Eu am aflat de curând de aceste parfumuri și de atunci mi-a stârnit interesul Desire, datorită blogurilor, despre care se zvonește că ar fi o replică bună după La vie est belle de la Lancome. Ei bine, pot să confirm asta, căci mi s-a impregnat în minte aroma lui La vie est belle, pe care îl testasem în Sephora cu 2-3 săptămâni înainte să-l primesc pe acesta, și când l-am mirosit prima dată m-a dus direct cu gândul la el. Seamănă foarte bine, ba chiar mi se pare că Desire e un pic mai sofisticat, dar asta depinde de gustul fiecăreia.


Am avut norocul să-l câștig, încă mai sunt concursuri pe Facebook care au ca premiu acest parfum, poate avem și alte norocoase printre noi, și mă bucur că nu am găsit în el acel miros de alcool, înțepător, de produs ieftin.

Are un ambalaj drăguț, elegant prin simplitatea lui, care conține 100ml apă de parfum. Producătorii acestei game, așa cum este menționat și pe site-ul românesc unde le găsim, au eliminat: costurile cu brandul, distribuția și ambalajele scumpe, au păstrat: CALITATEA și au obținut: prețul redus, pentru ca noi să ne putem bucura de aceste arome deosebite la prețuri decente.

Note de vârf: pară, coacăze negre
Note de mijloc: iasomie, flori de portocal, iris
Note de bază: nucă, patchouli, vanilie, boabe de tonka

Dintre toate notele, cel mai mult am resimțit vanilia care se păstrează pe piele întreaga zi.

Miroase foarte plăcut și fiindcă am vrut să-i testez capacitățile, m-am dat într-o dimineață un pic mai mult decât ar fi cazul cu el și a fost foarte remarcat și apreciat de cei din jurul meu.




Este un parfum puternic (dar nu e grețos, e acceptabil dacă nu exagerez când îl pulverizez), pe care mă bucur că l-am primit iarna, căci vara ar fi prea mult pentru mine, mai ales că e și foarte dulce. Persistă pe piele ore întregi, eu îl aplic dimineața pe la 7, iar seara pe la 5-6 încă mai sunt întrebată cu ce m-am dat, chiar dacă eu nu-i mai simt mirosul. Să nu mai spun că pe haine se păstrează cu zilele... :)

Mă bucur că am avut ocazia să îl încerc, dar și de faptul că îmi permite să-l port atât într-o zi obișnuită, cât și la o petrecere sau la o anumită ocazie, dându-mi o stare specială.


Kisses!

0 comentarii