Bioderma are grija de tenul meu!

ianuarie 23, 2016


Rar se întâmplă să fac declarații de dragoste cosmeticelor, dar și când o fac, sunt sigură de ceea ce pot să îmi ofere, iar Bioderma Sensibio H2O micellaire întră în această categorie specială de produse din rutina mea. Eu și Bioderma am făcut cunoștință în luna septembrie a anului trecut, și pot să afirm sus și tare că, de atunci, am realizat ce înseamnă să folosești un produs dermatocosmetic pentru față și să-i resimți efectele cu adevărat. Știam de câțiva ani buni că toată lumea o iubește, iar când am primit-o și am reușit să o testez și eu, în sfârșit, parcă mi-a părut rău că am amânat atât de mult momentul întâlnirii noastre.

În luna noiembrie, tenul meu s-a schimbat total, devenind din unul normal, un ten sensibil, ușor iritabil și acoperit de pustule dureroase. Atunci când a început să îmi pună niște semne mari de întrebare, iar situația lui să se agraveze, am decis că trebuie să fac cea mai bună alegere pentru el, iar soluția micelară de la Bioderma a fost aliatul meu pentru calmarea și readucerea lui într-o stare de echilibru. Nu am mai avut vreodată o acnee atât de severă, și încă nu am scăpat de petele roșii de pe față, dar în momentul în care îmi curăț / demachiez tenul cu ea, am o stare de siguranță pe care nu multe produse de îngrijire mi-o pot oferi.

Sper să vă placă fotografia cu zăpada drept fundal, căci nu e făcută întâmplător, ci pentru a sublinia faptul că și în perioada rece a anului, Bioderma reușește să ofere îngrijire minuțioasă tenului. Cred că marea majoritate dintre noi se confruntă cu probleme de tipul deshidratării, descuamării tenului în anotimpul rece, iar produsul de demachiere pe care îl folosim în această perioadă își poate pune amprenta asupra aspectului tenului nostru și contribui la îmbunătățirea stării generale a acestuia.

Bioderma Sensibio H2O, pe lângă faptul că demachiază excelent și nu îmi produce nici minimul de disconfort la nivel ocular sau cutanat, îmi oferă și hidratare pielii și o stare de confort total. Tenul meu proaspăt demachiat capătă o stare de bine generală, arată și se simte hidratat și catifelat, iar senzația dureroasă provocată de coșurile inflamate este atenuată.


Formula apei micelare e hipoalergenică, așadar riscul apariției reacțiilor alergice în urma folosirii ei este foarte scăzut. Nu conține alcool, parfum și parabeni, iar asta mă determină să o folosesc fără ezitare, de fiecare dată când tenul meu are nevoie de o atenție sporită și eu sunt reticentă în a folosi un alt produs de demachiere.

Ingrediente: WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.

Dacă ar fi să-mi dau un sfat mie, cea de acum 5 ani, cea care se confrunta cu acnee și schimbări majore ale tenului, acela ar să nu mă feresc să investesc în sănătatea tenului meu, căci e foarte greu să-l aduci pe linia de plutire după ce l-ai "tratat" ani la rând cu produse care nu ți se potrivesc și care mai mult rău îi fac.

Pentru mine, ca posesoare de ten mixt, apa micelară pentru ten sensibil de la Bioderma se potrivește perfect, mai ales că, de o perioadă, am avut ocazia să-i testez capacitățile și pe acneea răutăcioasă cu care m-am pricopsit, și nu mi-a dat motive să o las uitată prin dulap. Mai am mai puțin de un sfert din ea și mă bucur de fiecare picătură, fiindcă știu că după demachiere, tenul meu va zâmbi, și eu la fel.

Kisses!

0 comentarii