Oferta DM 17-29 martie 2016

martie 16, 2016

A trecut și prima jumătate din martie, și o nouă ofertă tentantă DM își face apariția la orizont. De data aceasta nu mă tentează foarte multe lucruri, fiindcă momentan sunt asigurată cu produse din toate categoriile, dar tot nu pot să nu vă dau de știre când produsele pe care le folosesc și iubesc au prețuri de neratat. Apa micelară de la Garnier e redusă la 16 lei, și zău că nu regret c-am dat și 19 lei pe ea în Auchan, fiindcă merită fiecare ml și mă ține mult timp. Am scris mai multe despre ea aici, dar pe scurt: o iubesc, sunt la al doilea flacon și-o să-mi mai cumpăr.

Mă tentează, de mult, să încerc mai multe variante de gel de duș de la Nivea, iar acum s-ar putea să îmi iau unul, căci 10 lei pentru 500 ml de produs mi se pare un super preț. Nivea Creme Smooth a fost foarte hidratant și mă aștept ca și restul să fie cremoase și delicate cu pielea.



Dischetele demachiante Cleanic au o ofertă bună, și chiar mă tentează să încerc ceva nou la acest capitol, căci m-am cam plictisit de cele de la Lidl și vreau ceva mai soft. 5 lei pentru 170 bucăți mi se par o nimica toată!


Și de data asta, gelurile de duș Palmolive au o ofertă atractivă, 1+1 gratis la 12 lei, și eu cred că o să încerc din nou o aromă nouă de la ei. Îmi vine să le iau pe toate la rând, la cât de delicioase și energizante sunt! L-am avut de multe ori pe cel albastru, cu aromă oceanică, iar acum îl folosesc pe cel roz, cu aromă dulce, fructată foarte plăcută.

Și... să nu uităm de îngrijirea orală, care este foarte importantă, pentru ca tot arsenalul de beauty și îngrijire să fie complet. :)

Ce vă face cu ochiul din noua ofertă?
Spor la cumpărături!
Kisses!

0 comentarii