DIY: masca pentru par deteriorat

august 05, 2013

Hello pretties!
Este deja luna august iar eu n-am reusit sa postez atat de des precum mi-am propus la inceputul acestei veri. Nu cred ca v-am spus ca m-am tuns scurt pentru ca parul meu a devenit insuportabil si neascultator dar si pentru ca simteam nevoia urgenta a unei schimbari. Acum ca e scurt incerc sa-l intretin cu diferite masti pentru a-l ajuta sa creasca cat mai sanatos dar si datorita faptului ca soarele arzator si repetatele bai pe la piscine/stranduri il usuca foarte tare iar eu simt nevoia unei hidratari asemanatoare celei din timpul iernii.

Pentru azi v-am pregatit o masca usor si foarte rapid de realizat, formata doar din ulei de masline si 2 oua.


Fiind si naturala, mie mi s-a parut foarte tentanta pentru ca ingredientele le aveam deja in casa, iar timpul prepararii cat si timpul in care trebuie sa stau cu masca aplicata pe par sunt mai mult decat favorabile.

Mod de preparare: 1. Intr-un bol se bat cele 2 oua dupa care se adauga 3 linguri de ulei de masline si se amesteca pana cand compozitia devine omogena.


2. Aplica amestecul pe par masand usor scalpul si acopera cu o folie de plastic (in cazul meu o punga:)) ) lasand masca sa actioneze pentru 15-20 de minute.
3. Spala parul cu apa calduta cu samponul si balsamul de par obisnuit.
P.S.: Nu folositi apa calda daca vreti sa va puteti clati parul de aceasta masca si sa nu va faceti o "omleta" cu par de tot dragul. Eu de frica sa nu mi se faca omleta in par am folosit apa aproape rece:))...

Rezultatul folosirii acestei masti m-a incantat pentru ca parul meu a devenit moale si stralucitor si totodata cu un aspect sanatos folosind o masca din ingrediente naturale :).
Recomand cu drag aceasta masca tuturor celor care isi doresc un par hidratat si matasos pe vremea aceasta caniculara in care efectele nocive ale expunerii indelungate la soare se observa si pe parul nostru.

Folositi masti naturale?
Ati vrea sa mai postez articole de tip DIY? 
           Pupici

15 comentarii

  1. n-am folosit pana acum, dar chiar cautam una naturala. o sa o incerc pe a ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu n-am mai folosit de mult timp masti naturale dar iata ce face plictiseala din om ;)). Spor sa ai! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat-o si eu, dar nu prea imi place idee de mancare in par :D dar parca sa zic ca mi-a hidratat parul destul de bine...

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici mie nu mi-a placut cum miroase si mi-a fost putin greata dar am trecut peste;)) pentru ca mi-au placut rezultatele:D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu prefer totusi o masca sau un balsam gata facut.....si nu prea ma vad cu oua in cap :)))...dar stiu ca ambele ingrediente folosite de tine sunt foarte benefice pentru par. Cum adica te-ai tuns????

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu n-am mai avut oua in cap pana acum :)), nu stiu ce mi-a venit:D. M-am tuns scurt si acum imi pare rau:P. (de aia tot imi fac tratamente sa creasca mai repede;)) )

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu ma dau cu uleiuri naturale pe post de masca,dar imi ingrasa parul:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am observat ca il ingrasa putin daca il spal o singura data dar dupa 2 spalari am parul curat curat:D

    RăspundețiȘtergere
  9. off, acum imi dau seama ca nu trebuia sa ma tund ci sa folosesc o masca pentru par :(

    RăspundețiȘtergere
  10. mie-mi spui...la fel am facut si eu :)):|

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu folosesc acest tip de masca doar ca pun doar galbenusul si atunci iese un pic mai groasa. In plus, iti recomand sa pui in ea si 2 picaturi de ulei de ricin si 2 de vitamina A. Nu sunt scumpe si fac minuni pentru parul deteriorat, pentru parul care cade, ce sa mai , pentru orice.


    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru sfaturi Maria:*. O sa cumpar ulei de ricin si vitamina A, chiar am nevoie. Pupici

    RăspundețiȘtergere