Eu şi Head & Shoulders n-o să ne înţelegem niciodată!

august 31, 2013

De-a  lungul timpului, am încercat o grămadă de şampoane Head&Shoulders şi toate m-au făcut să ajung la concluzia că nici unul nu mi se potriveşte şi că ar trebui să mă reprofilez. Am încercat varianta cu mentă, citrice, ingrediente marine, pentru volum etc. şi nici unul nu mi-a fost de ajutor. Aflându-mă într-o zi la cumpărături, pe lângă şamponul Nivea pe care îl luasem pentru mine, am cumpărat şi Head&Shoulders Apple Fresh pentru mama mea, deoarece este singurul şampon care o scapă de mătreaţă şi cu care s-a obişnuit de ani buni. 


Ei bine, la mine nu stă treaba chiar aşa. De mică, mama îmi cumpăra şampoane Head&Shoulders iar într-o zi m-am trezit cu părul plin de fulgi albi, fără să ştiu ce anume cauzează apariţia lor. Acum ştiu, dar cum eu sunt curioasă din fire, mi-am zis să fac un test ca să mă asigur că şampoanele Head&Shoulders nu sunt pentru mine şi că n-o să le mai folosesc niciodată.
Într-o zi am folosit şamponul Nivea, căruia i-am făcut review AICI, cu care m-am înţeles foarte bine, iar la următoarea spălare am folosit Head&Shoulders apple fresh anti-mătreaţă.


  • Mirosul şamponului este foarte plăcut şi persistă câteva ore în păr.
  • În contact cu apa, face o spumă densă şi curăţă foarte bine firul de păr.
  • Din păcate, în ciuda acestor lucruri, mi-a cauzat mâncărimi ale scalpului şi multă mătreaţă, căreia nu-i duceam dorul. Să nu mai zic de faptul că, dacă la spălare, îmi intra şampon în ochi, mă usturau groaznic şi rămâneau roşii pentru vreo două ore.
  • După spălare părul rămâne foarte greu de descâlcit.
  • Un alt mare minus ar fi faptul că a accelerat procesul de îngrăşare al părului, iar după o zi de la spălare părul meu arăta de parcă nu l-aş fi spălat de o săptămână!

M-am lămurit, încă o dată, că şampoanele Head&Shoulders sunt cele care îmi provoacă mătreaţă şi mâncărimi la nivelul scalpului şi că nu merită să le mai dau încă o şansă deoarece rezultatele vor fi aceleaşi.

Sunt curioasă dacă şi voi aţi întâmpinat aceleaşi probleme după folosirea şampoanelor H&S.
Aştept cu drag/interes comentariile voastre!
Lorena

30 comentarii

  1. nici eu nu m-am inteles niciodata cu h&s. imi facea mereu matreata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu, nici eu nu supprt aceste sampoane pentru ca imi fac matreata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi cade parul de la h&s asa ca am ales sa nu mai folosesc, nu de alta, dar nu voiam sa ma trezesc cheala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu mi-a cazut parul de la el doar ca m-am ales cu niste mancarimi groaznice si plina de matreata. N-o sa-l mai folosesc niciodata, clar.

    RăspundețiȘtergere
  5. E ciudat cum unora li se potriveste perfect iar altora le creeaza numai "probleme" ;)).

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e, niciun alt sampon nu mi-a provocat mancarimi si atat de multa matreata:|

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, se pare ca unora le prieste de minune si altora deloc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu m-am lamurit de cand eram in liceu si exista un sigur fel de sampon H&S si arata altfel, era o sticla cu gat lunguiet. Abia aparuse si lumea se spala cu el in disperare...si am zis hai si eu, m-am chinuit 2 ore sa ma pieptan dupa spalat si a trebuit sa ma mai spal inca o data. La ceva vreme dupa asta, au aparut variantele mai frumoase, cica si cu agenti de ingrijire bla bla....si am mai facut o incercare..si tot asa. In parul meu nu mai ajunge asa ceva, mai bine ma spal cu sapun lichid de maini...

    RăspundețiȘtergere
  9. eu sunt pro sampoane H&S :)) este singurul cu care ma inteleg perfect! Adevaru e ca dupa folosirea lui e foarte greu cu descaltcitul parului,insa folosesc un balsam si am rezolvat-o.Folosesc si alte sampoane de la alte firme,dar mai mult de 2 3 saptamani nu pot ,mereu fac coji si ma mananca capul de imi vine sa il tai:))) .deci trebuie sa ma reintorc la H&S.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ma prea pricep eu la ingrediente dar cred ca au agenti atat de concentrati incat atunci cand ies de la baie am niste ochi rosii de te sperii. Fara balsam cred ca ramaneam cu parul ca sarma si fara nicio sansa de descalcire:)). Tot asa zic si eu, ca a aparut o formula noua si ca poate se intampla minunea dar nici gand:)). N-o sa-l mai folosesc, si cum ai zis si tu, cred ca si sapunul lichid sau Pur-ul de vase da rezultate mai bune decat sampoanele astea..

    RăspundețiȘtergere
  11. Si parintii mei numai H&S folosesc dar mie nu mi se potriveste de nicio culoare... Mie mi se fac cojite tocmai de la H&S :|.
    Pentru unii e bun pentru altii nu. N-are cum sa fie bun pentru toata lumea, nu? :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu detest sampoanele Head&Shoulders.Le-am incercat si REincercat si tot asa si degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici eu nu sunt fana a acestor sampoane. Exact acelasi lucru l-am patit si eu. Din curiozitate am vrut sa-l incer si m-am trezit cu multa matreata datorita lui. A fost un adevarat soc, deoarece nu am probleme cu matreata chiar deloc. Singurul plus care il are si de la mine este pentru consistenta si pentru miros. Persista mult timp in par.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu sunt sigura ca din cauza lui am inceput sa fac matreata, la fel ca si tine. Si mie imi place mirosul dar cu siguranta n-o sa se mai atinga de parul meu :D.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  15. LA FEL ȘI EU ! Am folosit tot când eram mai mică șampoane de la această firmă și mi s-a întâmplat exact la fel : mi-a apărut mătreață, mă usturau ochii. Foarte, foarte neplăcut ! Eu una nu le recomand și nu le mai încerc never.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am folosit multi ani Head&Shoulders,m-a scapat de matreata,dar a inceput sa-mi cada parul ceva de groaza.Cu fiecare spalare imi ramanea tot mai putina podoaba capilara,asa ca am renuntat la el si nici ca-l voi mai refolosi niciodata!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Nici eu n-o sa le mai folosesc, sunt multe alte marci de sampoane care fac o treaba mult mai buna:).

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie cand aveam parul lung imi cadeau smocuri de par incercand sa-mi descalcesc parul. M-am "lepadat" de el si punct.:)). Nu-i mai ofer nicio sansa:D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu credeam ca am numai eu problema asta, sincer, credeam ca am un par buclucas rau. Cam orice sortiment de sampon head and shoulders pe care l-am folosit si m-a ajutat, ba chiar imi facea matreata din greu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Asa e! Se pare ca eu sunt mai defecta:)) tuturor le face rau,numai mie imi face bine acest sampon:))

    RăspundețiȘtergere
  21. sa stii ca si mie imi provoaca neplaceri: ma mananca scalpul, fac cojite si acum 5 ani, desteapta de mine si-a luat o sticla xl. am spalat cada cu el..

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu aveam perioade in care nu mai foloseam H&S fiind convinsa ca nu mi se potriveste dar tot cedam cateodata cand aparea vreo formula noua si imi reveneam cand vedeam "minunatele" rezultate :)))

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu mor cand mami cumpara, la fel, sticle gigantice de H&S stiind ca nu mi se potrivesc, si cand raman fara mai pacatuiesc si ma spal si eu, si dupa aia de-abia scap de matreata....

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu am o relatie de du-te vino cu ei, pentru ca am variante ale samponului care ma umplu de matreata ssi de coji foarte mari, iar altele imi curata perfect scalpul dar imi usuca firele de par daca nu sunt atenta si nu folosesc masca si balsam dupa spalare.Insa cred ca este singura firma de sampoane care m-a scapat integral de matreata dupa o singura clatire dupa un episod acut de coji :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Pentru mine este samponul care mi-a cauzat matreata si cu care am avut numai experiente neplacute. E clar ca pentru unii e prea bun si pentru altii deloc:P.

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu doar ce mi-am spalat parul cu Head&Shoulders. In ultimul timp, mi se parea ceva "suspect" la parul meu, iar incepuse sa se ingrase foarte repede, nu se curata bine, nu avea volum (in conditiile in care eu nu sufar de sampon pentru volum, am un par foarte des si un sampon normal mi-l face foarte frumos), ma spalam seara si a doua zi dimineata nu avea aspectul ala fresh de par proaspat spalat...
    Si revenind la faptul ca doar ce l-am folosit.. mi-a intrat putin sampon in ochi si inca ma ustura de mor.

    Si l-am folosit ani la rand pana cand "pe ne-pusa masa" mi-a provocat matreata (si nu am scalp sensibil, nu am mai avut in viata mea matreata). Si am revenit la el, am terminat o sticluta mare si a fost ok...apoi, de cand l-am luat iar acum 2 saptamani nu ma inteleg deloc cu parul meu.

    Nici nu stiu ce sampon sa mai incerc. Maine-poimaine neaparat ma duc sa colind prin magazine.

    RăspundețiȘtergere
  27. La fel am patit si eu!! La noi cand eram mici era un must-have in familie:)). I-a mers cativa ani cu mine si dintr-o data m-am trezit cu matreata. Tot incercam si altele si iar reveneam la H&S si mi-am dat seama ca el e toata problema, si cu toate ca eram lamurita iar l-am incercat intr-o zi si normal ca s-a intamplat la fel: a doua zi parul arata groaznic, se ingrasase foarte tare si scalpul a inceput sa ma manance.
    Sa nu mai zic ca dupa ce ieseam de la dus aveam ochii rosii ca racu' :))
    Eu iti recomand cu drag, si sper sa ti se potriveasca, sampoanele Nivea. N-am avut nicio reactie adversa de la ele si parca nu mi se ingrasa la fel de repede parul dupa ce le foloseam. Eu m-am inteles si ma inteleg de minune cu ele:). Sa ma anunti daca apelezi la Nivea, sunt curioasa daca o sa ti se potriveasca. Xoxo

    RăspundețiȘtergere