Review: şampon Color Protect cu extract de rodie şi keratină lichidă NIVEA

august 12, 2013

"In timp, parul vopsit isi pierde din stralucire. Chiar daca primul reflex este sa mai adaugam vopsea, cel mai bun lucru pe care-l putem face este sa ne protejam parul, ajutandu-l sa-si pastreze intensitatea culorii.
Gama NIVEA Color Protect prelungeste aspectul si senzatia de par proaspat vopsit pana la 6 saptamani, gratie formulei usoare cu extract de rodie si Keratina Lichida, lasand parul catifelat, matasos si usor de pieptanat." este descrierea gamei Nivea Color Protect din catalogul de produse Nivea.

Nu mi-am mai vopsit parul de prin decembrie anul trecut si iata ca tot mi-am luat un sampon pentru par vospit. DE CE? Pentru ca intr-o zi hoinarind prin Billa si nestiind ce sampon sa cumpar, am pus mana pe acest sampon fiind atrasa de keratina lichida din compozitie si de-abia asteptam sa-l incerc.


Descrierea samponului:
  • Protejeaza culoarea si intensifica stralucirea parului, lasandu-l moale si placut la atingere.
  • Curata si ingrijeste delicat parul.
Primul aspect care mi-a placut este mirosul fresh, foarte placut care se mentine foarte mult timp pe par si care ma energizeaza de cate ori folosesc acest sampon.
Formula usoara cu extract de  rodie si Keratina Lichida de culoare alba sidefata  curata foarte bine parul lasandu-l moale si fin la atingere.
In timpul spalarii face o spuma densa iar eu nu simt nevoia sa-l aplic de doua ori pentru o curatare intensa.
Un alt lucru care mi-a placut este faptul ca ofera un plus de volum parului, care se mentine si a doua zi, fara sa-l ingreuneze.
Imi place ca dupa uscare parul meu capata un aspect natural, aranjat fara interventia placii de par, pe care n-am mai folosit-o de vreo 2 luni, nu se mai electrizeaza si nici nu sta "pleostit" cand ti-e lumea mai draga:)).
Nu mi-a uscat parul si chiar l-am simtit mai hidratat iar varfurile au devenit mai ascultatoare decat de obicei.
Ofera stralucire parului iar la atingere se simte moale si catifelat.
Nu mi-a agresat scalpul in niciun fel, nu am facut matreata de la el iar parul mi se ingrasa la fel de repede (aprox.2 zile), bine ca nu a accelerat "procesul de ingrasare".
Pretul lui este unul modic, 13 lei pentru 250 ml de produs si se gaseste in toate supermarket-urile.

Il recomand cu drag fetelor cu parul uscat, lipsit de stralucire si mai ales celor cu par vopsit, deoarece in cazul meu chiar daca nu m-am mai vopsit de mult am observat o imbunatatire dupa ce am folosit acest sampon.
Eu zic ca pentru ceea ce face, curata si hidrateaza parul, il aranjeaza intr-un mod natural si ii da un plus de volum si stralucire, merita incercat.

P.S.: pe site-ul OJA.RO gasiti o gama variata de sampoane la preturi accesibile:)

                                     Folositi sampoane Nivea? Pe acesta l-ati incercat?
                                                     Cum vi s-a parut?
Kisses!:*

12 comentarii

  1. Am incercat sa las un comentariu si nu se mai incarca, spuneam ca mai mult geluri de dus cu aroma masculina am folosit decat sampoane. Ma impacam bine pe atunci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am inteles tot timpul bine cu sampoanele Nivea dar pentru un timp am uitat de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu ador toate sampoanele de la Nivea :X

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. In ultima vreme imi plac sampoanele Nivea, antimatreata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am folosit niciodata un sampon de la nivea, dar nu strica sa incerc

    PS: in momentul de fatza ruleaza pe blog un giveaway! trage un ochi, poate te intereseaza! pupici

    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am mai incercat pentru ca scalpul mi s-a modificat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie nu mi-a facut niciun rau;)) si cred ca o sa mai cumpar sampoane Nivea.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere
  9. l-am folosit o perioada destul de lunga,mi-a placut mult...pana cand,nu mai retin exact din ce cauze,l-am inlocuit cu unul de la kallos :)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. si mie imi place foarte mult dar tot timpul uit de el si iau altceva;))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere