Poze din vacanţă

august 30, 2013

Bună fetelor!
Miercurea trecuta am plecat intr-o scurta vacanta/vizita la Suceava, la matusa mea. Nu am putut sa postez niciun articol pentru ca timpul nu mi-a permis dar si pentru ca simteam nevoia sa iau o mica pauza si sa-mi pun ordine in ganduri. Am avut momente in care incepeam o postare noua iar apoi stergeam totul crezand ca scriu ceva total neinteresant si ca totul e timp pierdut. Aceasta pauza mi-a priit si m-a facut sa imi doresc sa continui sa scriu articole dar si sa citesc alte bloguri. Am revenit cu pofta de scris care sper sa nu ma mai paraseasca :D.

Revenind la mini vacanta mea in Suceava, mai jos va prezint cateva poze din locurile pe care le-am vizitat:

Cetatea de Scaun a Sucevei care este in reabilitare:
(Am participat cu voie sau fara voie si la un concert rock unde ne-au încântat  Nişte Băieţi)



A fost pliiin de rock-eri (aici e doar o parte, restul isi montau corturile:)) )


Intrarea in cetate:
Poarta de intrare:


Poze din curtea cetatii:






Suceava vazuta de pe zidurile cetatii:


Dupa ce am vizitat cetatea am trecut si pe la Manastirea Sf. Ioan:







Intr-una din zile am ajuns si in Iullius Mall pentru a ne rasfata cu o inghetata delicioasa ♥ de la McDonald's si pentru a studia noile colectii din magazine. 


Matusa mea mi-a facut cadou cateva perechi de cercelusi foarte draguti si o bratara superba ♥:






Am mai facut si alte mici cumparaturi dar cred ca o sa le dedic un articol separat.
Mi-a placut foarte mult la Suceava, chiar daca vremea nu a tinut cu noi (si eu m-am pregatit cu haine de vara) si ne-a oferit doar ploaie si frig si sper sa revin cu drag in vacanta viitoare.

Va pup si ne citim la urmatorul articol!
Lorena

6 comentarii

  1. Mi-ar plăcea să vizitez cetatea ! Am fost la destul de multe până acum și cred că au ceva deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cetatea de cand e in renovare ;)) foarte frumosi cercelusi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, doar traim in Romania, e ceva normal :)):P
    Ma bucur ca iti plac:*

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumos acolo! Pacat ca procesul de renovare decurge cu incetinitorul si parca se transforma in ruine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ar placea sa fac un tur al Moldovei, sa vad manastirile, etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe langa faptul ca au niste obiective turistice foarte atractive au si niste preturi super la incaltaminte, haine si accesorii♥

    RăspundețiȘtergere