Coffee addiction, Gel de dus cu aroma de cafea Jardins du Monde Yves Rocher

mai 22, 2015


Gelul de duș cremă cu aromă de boabe de cafea din Brazilia de la Yves Rocher este pe terminate, iar asta e semn că mi-a plăcut, fiindcă rar folosesc același gel de duș de mai multe ori consecutiv. Era și culmea ca unei dependente de cafea să nu-i fi plăcut aroma de cafea dintr-un gel de duș cremos, energizant al cărui parfum gurmand te duce instant cu gândul la bomboanele de cafea & caramel

Ambalajul din plastic al produsului îmi place, este mic și cochet - 200 ml (mi-ar fi plăcut să îl găsesc în cantitate mai mare) și stabil, iar asta mi-a plăcut fiindcă nu mi s-a întâmplat niciodată să-l răstorn pe suportul din baie, fiind foarte practic. Pe mine boabele de cafea de pe el m-au cucerit și în momentul în care se deschide căpăcelul și mă întâmpină o aromă dulceagă și delicioasă, îmi vine să-l servesc în loc de desert. :))


Ca să vă dați seama de textura lui, gândiți-vă că topiți niște bomboane de caramel sau ciocolată și aplicați mousse-ul pe corp, pe mine exact la asta mă duce cu gândul textura onctuoasă, de fiecare dată când îl folosesc. Este foarte cremos și face foarte multă spumă, care oferă îngrijirea și igiena optimă corpului. Formula delicată și hidratantă lasă corpul curat și energizat, iar pe lângă asta, îi și lasă o aromă plăcută de cafea, care se răspândește în toată baia și care mă urmărește subtil pentru câteva ore după răsfățul cu cafea de la duș. După ce ies de la duș mă simt exact ca o bombonică! 

Cafeaua de dimineață este cea mai bună, dar răsfățul din a doua parte a zilei vine ca o completare a acesteia și ca un refresh total după activitățile zilnice, dar mai ales după o vreme foarte călduroasă de care am început să avem parte deja, care ne obosește și psihic și fizic.

Îmi place acest gel de duș, fiind și primul pe care îl încerc de la Yves Rocher, l-am luat la vreo 8 lei dacă îmi aduc bine aminte și mi-ar fi plăcut să nu se consume atât de repede (eu folosesc destul de mult o singură dată). Aroma e ok, îmi place, dar încă nu pot să fac comparație cu restul celorlalte geluri de duș Yves Rocher până o să-mi mai iau câteva.

Gelul de duș conține ingrediente de origine vegetală: extract din boabe de cafea, ulei de susan bio. Peste 97% ingrediente de origine naturală, pH neutru pentru piele, formulă ușor biodegradabilă. Ambalaj reciclabil în totalitate. Fără ingrediente de origine animală și fără parabeni.
So, enjoy your coffee! 
Kisses!

0 comentarii