Epilare fara iritatii | Gel de ras Nivea Men Sensitive Cooling

mai 29, 2015


Nivea a lansat acum ceva timp o nouă gamă de produse destinată bărbaților, Nivea MEN Sensitive Cooling, formată dintr-un balsam after shave și un gel de ras cu formulă fără alcool, care hidratează și calmează pielea sensibilă. Mie nu-mi sunt străine gelurile de ras Nivea MEN, le-am mai folosit pentru epilat și în trecut, când le găseam prin baie, iar fiindcă m-am lăudat pe blog că și fetele folosesc geluri de ras pentru bărbați, l-am primit pe cel nou lansat de la fetele Nivea, care m-au surprins plăcut și mi-au asigurat o piele hidratată și catifelată cel puțin până la sfârșitul verii.

Eu folosesc acest gel de ras în special pentru prevenirea bubițelor roșii și senzației de usturime/mâncărime care apar după epilatul cu lama de ras, și am rămas impresionată să vad că mai are și alte calități pe lângă cele la care mă așteptam eu.
În primul rând, îmi place faptul că din pompiță iese un gel foarte dens si cremos, care abia în momentul în care îl întind pe piele se transformă într-o spumă bogată, care asigură o epilare mai rapidă și ușoară. Am nevoie de foarte puțin gel, de aceea m-am învățat să nu mai scot atât de mult din flacon, fiindcă face foarte multă spumă chiar și dintr-un bob mic, adică "groaznic" de multă, ca să înțelegeți de ce am zis că îmi va ajunge și la vară. :)


Gelul are o textură foarte creamy, care mi se pare ca un balsam pentru corp, fiindcă după epilare îmi simt pielea foarte hidratată și curată, scârțâind la atingere. Da, am zis curată, fiindcă îndepărtează orice în calea lui, l-am probat și pe față și poate curăța tenul la perfecție, îndepărtează sebumul și urmele de machiaj, iar senzația de catifelare de după este foarte plăcută. E un produs multifuncțional, iar acest lucru mă face să fiu bucuroasă că l-am primit și îl folosesc cu încredere de fiecare dată.

Formula este îmbogăţită cu extract de muşeţel, alge de mare şi vitamina E, nu conține alcool, și nu mi-a creat nici un fel de reacții adverse, iar pe lângă faptul că pregătește pielea pentru un epilat optim, mai are și un miros foarte energizant și fresh, care îmi dă o stare de bine și care parcă mă răcorește.
Picioarele mele au acum un aliat de încredere!


Gelul de ras Nivea Sensitive Cooling este destinat pielii sensibile, care se irită ușor, în cazul meu chiar s-a descurcat foarte bine, iar posibilele iritații de pe urma epilatului nu și-au mai făcut apariția, precum am pățit de multe ori când nu foloseam vreun produs în acest sens.
Îmi place mult, iar așa cum spuneam și mai sus, face chiar mai multe decât promite, tocmai de aceea uneori îmi mai și curăț tenul cu el. Ador senzația răcoritoare pe care mi-o oferă!

Cantitate: 200 ml; Preț: ~ 17 lei

Voi folosiți produse destinate îngrijirii masculine?
Ce descoperiri ați făcut?
Kisses!

0 comentarii