Experienta mea cu benzile de albire a dintilor 3D Crest White

octombrie 07, 2015


Acum două săptămâni vă anunțam bucuroasă pe pagina de Facebook că am primit din partea site-ului albirea-dintilor.com un kit de albire a dinților, 3D Crest White, iar azi vă spun pe scurt ce rezultate am obținut. Am primit 12 pliculețe cu benzi de albire, în fiecare pliculeț se aflau două benzi. Am folosit plasturii doar de 3 ori, câte unul pentru fiecare arcadă, căci mai mult nu am suportat. M-au apucat dureri groaznice încă de la prima folosire a benzilor, iar fiecare folosire s-a lăsat cu o noapte nedormită. Am făcut pauză de o zi între prima și a doua folosire, iar ultima încercare a fost după multe zile, dar cu același rezultat: mi-au sensibilizat dinții și durerile cu care am rămas preț de câteva ore, m-au făcut să stopez tratamentul, fiindcă sigur nu îmi făcea bine. Dacă până acum voiam să încerc orice tratament de albire a dinților, acum m-am domolit, nu mai vreau să mă întorc pe toate părțile în pat de durere, voi merge la fel ca până acum, pe metoda clasică de îngrijire a dinților și cine știe, poate pe viitor voi găsi alte metode care să nu implice dureri de dinți și nopți nedormite.


În continuare, vă las cu descrierea primită din partea site-ului albirea-dintilor.com:

***
Crest Whitestrips sunt plasturi subtiri si flexibili acoperiti cu gel de albire pe baza de peroxid. Conceputi sa se conformeze formei dintilor dumneavoastra, acestia functioneaza prin pastrarea gelului de albire pe dinti pentru a patrunde in zona de formare a petelor si sub smalt, pentru a albi vizibil dintii. Toate studiile producatorului arata ca Crest Whitestrips nu pune in pericol smaltul dintilor. Compozitia benzilor de albire Crest Whitestrips este aceeasi cu cea folosita de medicii stomatologi. Care este diferenta? Aceleasi rezultate la un pret mult mai mic. Crest Whitestrips apartine companiei Procter & Gamble S.U.A. Calitatea produsului este testata de timp. Din 2001 pe piata S.U.A. Produsele noastre contin acelasi ingredient ca si cele profesionale folosite de medicii stomatologi pentru a albi dintii.Toate studiile producatorului arata ca Crest Whitestrips nu pune in pericol smaltul dintilor. Plasturii subtiri, usor de purtat, ofera un ingredient de albire care protejeaza smaltul si care nu va dauna lucrarilor protetice sau obturatiilor cu compozit. Daca aveti lucrari protetice sau pete in urma tratamentelor cu medicamente puternice, va rugam sa va consultati cu medicul dumneavoastra stomatolog daca folosirea tratamentului de albire este in regula. 
Crest Whitestrips este cel mai apreciat si cel mai bine vandut produs din Statele Unite. Cu sute de mii de clienti multumiti si recomandarea tuturor medicilor stomatologi, acesta este alegerea perfecta pentru albirea dintilor. 
***

Ați încercat acești plasturi? Ce metode de albire a dinților folosiți?
Kisses!

0 comentarii