Oferta DM 15-27 octombrie 2015

octombrie 15, 2015

Ca să începem într-o notă sinceră, locul în care îmi place cel mai mult să fac cumpărături este în DM, şi nu datorită produselor Balea, ci datorită tuturor mărcilor care se găsesc în magazin şi a ofertelor care sunt de neratat, uneori (de exemplu, când apa micelară Garnier costă doar 16 lei). De fiecare dată urmăresc când apare noua revistă online a magazinului, pentru a profita de reducerile care apar şi de produsele pe care am tot amânat să le cumpăr.

Şi de data aceasta avem produsele Dove în prim-plan, iar eu sunt clar îndrăgostită de gelurile lor de duş foarte hidratante.


Apare şi noul fond de ten de la L'Oreal, Accord Parfait, la 45 de lei.
Poate că e timpul să încerc şi eu gelul de curăţare din gama Stop Acnee de la Gerovital Plant, care acum e redus la 12 lei şi chiar mă tentează. Măştile de faţă Freeman sunt reduse la 19 lei, iar după ce am încercat-o pe cea bază de argilă cu avocado, m-ar tenta şi o altă variantă. 

Preţ bonbon

Din categoria "Preţ bonbon" mă tentează oferta la vopseaua de la Palette, căci de o perioadă plănuiesc să mă vopsesc şi cred că acum ar fi momentul oportun. Noul catalog este disponibil aici

Ce oferte vă tentează din noul catalog?
Kisses!

0 comentarii