Machiaj à la Yves Rocher

octombrie 18, 2015

Yves Rocher organizează în luna octombrie sesiuni de machiaj gratuite, iar azi am avut şi eu parte de o şedinţă de machiaj la magazinul Yves Rocher din Atrium Mall Arad. Am avut parte de un machiaj foarte drăguţ de zi cu accent pe buze căci toamna se potrivesc mai bine culorile mai închise pe buze şi au un efect special. Claudia, domnişoara drăguţă care s-a ocupat de machiajul meu, mi-a relatat fiecare pas în parte şi a folosit produse adecvate tipului meu de ten (mixt) şi chiar şi acum, după mai bine de 4 ore, creionul mov de la ochi nu s-a transferat în pliul pleoapei, având ca suport o bază matifiantă pentru pleoape. 








Îmi place mult cum arată fondul de ten, care mi-a acoperit în mare parte imperfecţiunile şi blush-ul portocaliu folosit, care îi oferă prospeţime machiajului. Chiar sunt încântată de experienţa cu produsele de machiaj Yves Rocher, le mulţumesc fetelor de acolo şi sper să mai avem parte de astfel de evenimente dedicate clienţilor şi în Arad. Claudia mi-a recomandat să port mai des rujuri în nuanțe închise, iar drept dovadă că de acum voi fi mai îndrăzneață, la plecare am primit câteva produse cadou și am ales un ruj într-o nuanță închisă, o cireașă neagră, perfect for fall, un fard mov și un balsam de buze, căci toamna și-a intrat bine în drepturi.  Mulțumesc, fetelor!


A fost o experienţă plăcută fiindcă am încercat produse cu care nu prea sunt familiarizată şi aşa am putut să-mi fac o scurtă impresie despre ele şi cred că pe viitor ne vom mai întâlni. De la Yves Rocher îmi plac mult loţiunile de corp şi gelurile lor de duş, însă partea de machiaj nu prea am experimentat-o. Chiar îmi place creionul mov pentru ochi, are nişte irizaţii foarte plăcute şi a rămas intact pe pleoapele mele, I like it!

Pentru cele care vreţi să participaţi la o sesiune de machiaj Yves Rocher în oraşul vostru, găsiţi aici o listă cu locaţiile şi numerele de telefon unde vă puteţi programa.

Kisses!

0 comentarii