Cadouri pentru cei dragi de la Farmona, Set Tutti Frutti cu mure si zmeura

decembrie 05, 2015


Spiritul sărbătorilor de iarnă m-a cuprins cu mult mai devreme anul acesta și m-a făcut să mă gândesc încă de la începutul lunii decembrie la cadourile cu care îi voi surprinde pe cei dragi și la bucuria pe care o resimt de fiecare dată când pot face o bucurie cuiva. Pentru că subiectul cadourilor de Crăciun este întotdeauna la mare căutare în această perioadă, și chiar și eu mă regăsesc uneori în situația în care nu știu ce să aleg, vin cu o idee de pachet-cadou care poate fi dăruit unei persoane dragi cu ocazia sărbătorilor de iarnă.

Eu aș descrie produsele din pachetul-cadou Tutti Frutti de la Farmona ca pe niște produse care te cuceresc definitiv prin aspectul și aroma lor, fiind foarte potrivite pentru această perioadă din an. Când am primit pachetul am fost uimită de explozia de culoare de pe ambalajul produselor, dar când le-am desfăcut am rămas uimită de aroma lor delicioasă de fructe, care îți parfumează toată camera și corpul pentru un timp îndelungat. În gândul meu am mai spus și că aceste produse îmi aduc atmosfera de sărbătoare în casă și mă trimit cu gândul la copilărie.


Setul conține un scrub de corp, un unt de corp și un ulei de baie cu aromă de mure și zmeură delicioasă. Mi-e foarte greu să mă abțin să gust din ele, fiindcă miros exact ca bomboanele Maoam pe care le devoram când eram mai mică, iar de Crăciun erau întotdeauna prezente printre cadourile pe care le primeam.



Gelul de baie & duș m-a uimit prin design-ul de sărbătoare care se reflectă până și în culoarea albastră cu irizații aurii, care îl fac un produs cu totul special, pe lângă aroma extrem de gurmandă. Îmi place că are o textură bogată și cremoasă și face o spumă densă și fină, care curăță blând corpul și îi lasă o senzație de prospețime și catifelare. 

Vine într-o cantitate generoasă de 500 ml, care îmi va ajunge pentru multe utilizări, fiindcă nu am nevoie de o cantitate imensă pentru o singură spălare, și poate fi folosit atât pentru o baie parfumată în cadă, cât și sub duș. Mirosul nu rămâne pe piele după duș, însă aici intervine untul de corp care parfumează tot corpul și încăperea.


Exfoliantul de corp de la Farmona este unul din produsele pe care aleg să le folosesc în zilele de răsfăț total pentru corp fiindcă știu că îmi va oferi o stare de bine, iar pielea mea va rămâne foarte curată și catifelată. Particulele exfoliante sunt destul de abrazive, fiind asemănătoare cu granulele de zahăr, și oferă o exfoliere foarte eficientă a celulelor moarte de la suprafața pielii. 

După gomaj, pielea rămâne foarte fină și hidratată, și e pregătită pentru a absorbi untul de corp din aceeași gamă. Vine într-o cantitate de 100 ml, iar eu îl folosesc o dată pe săptămână, astfel cred că îmi va ajunge pentru aproximativ două luni.


Când vorbim de untul de corp Tutti Frutti cu miros de mure și zmeură, trebuie să știți că își merită pe deplin această denumire și chiar are o textură de unt: densă, bogată și extrem de moale și cremoasă în contact cu pielea. E printre puținele unturi de corp încercate de mine care chiar arată și acționează ca unul. Se topește instant în contact cu pielea, lăsând-o strălucitoare și catifelată, fără ca la atingere să se simtă grasă și lipicioasă. Pentru un unt de corp, trebuie să recunosc că m-a surprins foarte plăcut, iar pentru faptul că a trecut testul peliculei lipicioase, primește un mare DA de la mine. Și să nu uităm de răsfățul olfactiv, care durează întreaga zi și de care se bucură și apropiații noștri.

Vine într-un borcănel din plastic rezistent de 275 ml, cantitate care îmi va ajunge luni bune și îmi va îngriji pielea intens în special în lunile de iarnă. Cred că deja v-ați dat seama că vom avea o relație de lungă durată!


Concluzionând, setul Tutti Frutti de la Farmona este un motiv de răsfăț și sărbătoare în plus în această perioadă, pe care îl puteți oferi cuiva drag, sau cu care vă puteți răsfăța chiar pe voi însevă. Sau poate i-l cereți Moșului?! :)

În secțiunea pachete-cadou de pe site-ul farmona.ro găsiți diverse astfel de seturi în arome diferite, care de care mai tentante și delicioase.

0 comentarii