MAC Sharon Osbourne BIJOU Lipglass

decembrie 10, 2015


De mult timp nu am scris despre rujuri pe blog, așa că ar fi cazul să mai postez și despre ele, și veți observa că cel mai mult vom vorbi despre nudes, nuanțele pe care le port eu cel mai des când vine vorba de machiajul buzelor. 

MAC Kelly & Sharon Osbourne Lipglass în nuanța Bijou este un nude rozaliu (soft rose), care înfrumusețează machiajele de zi, fiind o nuanță naturală, foarte apropiată de cea a buzelor. Nu este o nuanță prea deschisă de nude care să te facă să arați palidă (sau bolnavă), ci este exact acea pată de culoare plăcută și strălucitoare care dă prospețime machiajului. 

Lipglass este un fel de lipgloss, doar că acesta este creat în special pentru a oferi o strălucire aparte buzelor, o strălucire care durează. Textura nu este cea cu care ne-am obișnuit la luciurile de buze obișnuite, ci este mai vâscoasă și ușor lipicioasă, ceea ce face ca și rezistența pe buze să fie mai îndelungată. Așadar, dacă vă hotărâți să purtați un lipglass de la MAC, ar trebui să aveți grijă și de părul vostru, fiindcă dacă ajunge pe față, sigur se lipește de buzele voastre, iar treaba devine cam sticky.


Are o aromă vanilată, din câte am citit, însă pentru mine nu e nici extrem de plăcută, nici extrem de deranjantă. E un miros acceptabil și după ce îl aplic pe buze, aproape că nu se mai simte.

Îmi place faptul că produsul este destul de pigmentat, astfel încât poate să acopere destul de bine nuanța naturală a buzelor, rezultatul fiind semiopac. De menționat este faptul că aceste lipglass-uri conțin ulei de jojoba, care înmoaie și oferă hidratare pe toată durata purtării. Este unul dintre cele mai hidratante luciuri de buze pe care le-am încercat până acum.

Vine într-un tub micuț și ușor de manevrat, cu un aplicator de tip burete, care are peri foarte moi, perfect o aplicare rapidă și uniformă.


Poate fi purtat atât pe cont propriu, cât și peste un creion de buze sau peste un ruj, însă eu prefer să-l folosesc doar pe el, fiindcă ține loc și de balsam și de ruj de buze, fiind foarte hidratant și pigmentat.

(swatch pe mână)
(în realitate, arată ca în poza de mai sus pe buze, dar așa a ieșit din cauza blitz-ului)

Îmi place că-mi oferă o strălucire foarte plăcută și un aspect fresh, fără a avea particule strălucitoare în compoziție, și chiar am început să mă obișnuiesc cu textura lui lipicioasă, fiindcă rezistă în jur de 3-4 ore pe buze, mult mai mult decât alte gloss-uri. Din păcate, nu este rezistent la transfer, și lasă urme pe cana/ceașca din care beau, iar pentru asta aleg să-l folosesc când merg la facultate sau la cumpărături, situații care nu implică contactul cu alimentele.

Ați încercat lipglass-urile de la MAC? Cum vi se par?
Kisses!

0 comentarii