Pareri despre produsele Ziaja incercate

decembrie 21, 2015


Produsele poloneze Ziaja și-au făcut intrarea cu dreptul pe piața din România, fiindcă mai toată lumea vorbește despre ele, și asta pe bună dreptate, fiindcă sunt produse accesibile care fac ceea ce promit. Eu le-aș cataloga ca pe niște produse de îngrijire zilnică obișnuite, care își fac treaba și pe care te poți baza oricând. Mi le-am achiziționat de pe Aoro.ro, unde găsiți întreaga gamă de produse Ziaja, care e foarte variată și împărțită în produse pentru îngrijirea feței, corpului și a părului.

Încep cu produsul meu preferat, care este un unt de corp Ziaja cu unt de portocale, care îmi încântă pielea și simțurile la fiecare folosire. Dacă vă plac aromele ciprate sau mirosul de portocale proaspăt desfăcute, vi se va părea un răsfăț acest produs. Este ambalat într-un borcănel portocaliu de plastic rezistent, parcă e o portocală, are 200 ml și îmi place din toate punctele de vedere. Atât capacul cât și recipientul au o folie de protecție, așadar păstrarea conținutului se face cât mai igienic posibil.
Are o textură cremoasă foarte plăcută. Este dens și parcă seamănă cu un sorbet la simpla privire. Îmi place și culoarea, portocaliu deschis, iar produsul per ansamblu îmi inspiră energie și voie bună, ceea ce simte și pielea după aplicare. 


Conține unt de portocale, Omega 3, Omega 6, ulei de măsline și vitamina E. Se întinde ușor și pătrunde repede în piele, completându-i insuficiențele lipidice cauzate de anotimpul rece, lăsând pielea moale și hidratată. În perioada rece, pielea mea devine mai uscată decât în mod obișnuit, iar în momentul în care îl aplic simt cum absoarbe toate vitaminele, devenind mai plină și luminoasă, iar senzația de piele care crapă dispare. Nu lasă pielea grasă, așa că nu o să mă lipesc de obiecte după ce am aplicat produsul pe corp. Mirosul este demențial, de sărbătoare și portocale savurate în preajma Crăciunului. Nu este unul puternic și greu de suportat, ceea ce nici nu vreau, fiindcă deseori mă satur cam repede de astfel de mirosuri și nu le mai pot tolera. Are un miros subtil, discret și delicios care îți dă o stare de bine, la fel ca întreg produsul. Pe Aoro costă 19 lei și chiar m-a convins că merită să încerc și alte arome ale unturilor de corp de la Ziaja.


Un alt produs de care mă bucur în continuare este un gel de dus Ziaja Kids Bubble Cola, iar băutoarele de Coca Cola vor înțelege de ce. Pur și simplu parcă e Coca Cola, doar că în varianta de gel de duș. De la culoare până la miros, imită foarte bine această băutură dulce. Are o textură de gel, cremoasă, plină de bubbles în ea și mă energizează la fiecare duș. Îmi place că spală bine și face o spumă densă și fină, care nu usucă pielea. Fiind un produs pentru copii, e foarte blând cu pielea și nu cauzează iritații. Miroase delicios și te îndeamnă să te joci cu spuma creată, încât nu mă deranjează că nu persistă mirosul după duș. Imită atât de bine mirosul încât odată când am savurat un pahar de Cola după duș, am avut o puternică senzație de deja-vu și mi-a sărit instant gândul la el și la faptul că nu aș putea face deosebire între ele. Faptul că vine într-un ambalaj mare de 500 ml e un avantaj și toată familia se poate bucura de el o perioadă îndelungată. Costă 13 lei și merită încercat. Și cei mari merită puțin răsfăț!


Fiindcă în ultima perioadă am avut parte de dezamăgiri consecutive cu șampoanele de păr, m-am bucurat foarte tare că acest sampon cu extract de lavandă pentru păr gras de la Ziaja mi s-a potrivit și nu mi-a cauzat iritații ale scalpului. Promite să curețe efectiv părul și să îl lase curat și cu o senzație de prospețime de lungă durată și chiar asta face. Are o textură ușoară, de gel transparent, și miroase plăcut, deloc deranjant. Mă bucur că nu îmi usucă părul, mai ales pentru că este un șampon destinat părului gras, și se putea întâmpla asta. Curăță eficient și nu îl încâlcește foarte tare, dar eu folosesc întotdeauna un ulei leave-in pentru hidratare și descâlcire mai ușoară și nu mai am probleme cu pieptănarea lui. Lasă părul ușor de aranjat și îi oferă volum pentru câteva ore și un aspect strălucitor.

Este foarte blând și nu mi-a cauzat mâncărimi ale scalpului, dar de mătreață nu reușesc să scap de câteva luni. Obișnuiesc să-mi șamponez părul de două ori pentru a fi sigură că l-am curățat eficient și în totalitate, iar după a doua spălare, scârțâie la atingere. Cantitatea mare de 500 ml îmi va ajunge pentru aproximativ o lună și jumătate, folosit la intervale de două-trei zile. Îmi place ambalajul semi-opac prin care pot vedea cantitatea rămasă. Costă 9 lei și îmi place pentru că face ceea ce promite.

Concluzionând, produsele Ziaja încercate mi s-au potrivit și mi-au deschis apetitul și pentru altele. De la ambalaje vesele și colorate, la texturi și mirosuri gurmande, produsele sunt tentante și accesibile oricui.

Kisses!

0 comentarii