Favoritele lunii noiembrie 2015 Video

decembrie 13, 2015

Cu greu am reușit să filmez și eu ceva nou, însă favoritele lunii trecute au ținut neapărat să apară și pe Youtube, așa că m-am conformat și azi am postat "Favoritele lunii noiembrie" cu emoții, fiindcă m-am cam dezobișnuit de filmat și e cam grea revenirea. Până fac fotografiile pentru postarea cu favoritele lunii trecute, vă invit să urmăriți videoclipul și să vă abonați dacă v-a plăcut!

Enjoy!

Produse menționate:
  • Apă micelară Sensibio H2O Bioderma - Review
  • Demachiant bifazic Nivea - Review
  • Apă termală Uriage 
  • Cremă regeneratoare de noapte Techir
  • Cremă pentru conturul ochilor Beautiful Cosmetics
  • Balsam de buze hrănitor cu miere și musli bio Yves Rocher
  • Gel de duș Palmolive Mineral Massage
  • Unt de corp cu aromă de portocale Ziaja
  • Antiperspirant deodorant stick Dove cu castravete și ceai verde
  • Giordani Gold, Volume Delight Mascara, Oriflame 


Kisses!

0 comentarii