My Beauty Mother in Blogging Giveaway

februarie 22, 2015

Cred că ați mai auzit-o pe Ana Maria spunând că are un copil în blogosferă, nu-i așa?
Păi cine credeați că este? :)

Lorena's Blog s-a născut datorită lui Beauty Barometer și încurajărilor Anei, care a văzut în mine un spirit de beauty longeviv, iar în acest fel Ana a mai adăugat o realizare la portofoliul de blogging, iar eu (din 2013 încoace) mi-am descoperit și dezvoltat pasiunea pentru scris, am realizat cât de tare pot fi îndrăgostită de creme, ambalaje colorate și produse care promit să ne facă mai frumoase, încât uneori mă gândesc că a fost mâna destinului să ne cunoaștem (încă doar din online), căci altfel nu aveam curaj să fac acest pas.


Odată cu trecerea timpului, documentarea pentru articolele pe care vreau să le public, interesul acordat detaliilor, simt că evoluez și că merg într-o direcție bună, iar orele petrecute pe blog nu sunt "ore petrecute aiurea pe calculator", ci ocazii perfecte de a învăța lucruri noi și de a le împărtăși mai departe, dar și de a cunoaște persoane care mă inspiră și care merită timpul și atenția mea. 
Am ales să-mi transform timpul liber într-unul productiv și relaxat, deoarece odată ce încep să scriu un articol pe blog, mă eliberez de stres și simt cum "beauty addict mood" it's activated!

Ani și-a luat în serios rolul de 'beauty blogger mommy' și mi-a trimis de foarte multe ori pachete cu produse cosmetice, ca să am material pentru blog, dar m-a ajutat și cu multe informații și sfaturi, iar eu nu știu când o să mă revanșez pentru aceste lucruri. Știu că sunt printre voi destule adolescente pasionate de beauty, și cred că ați trecut și voi prin momente în care vă doreați un anume produs, dar nu vi-l permiteați and so, iar ea a știut foarte bine ce înseamnă asta și m-a ajutat extrem de mult.

Și tocmai pentru că Ana a înțeles că pasiunea pentru cosmetice nu are margini, astăzi vă propunem un concurs, fiecare având concursul activ pe blog cu câte un premiu interesant.

Premiul meu (sponsorizat de Ana) e pentru o domnișoară pasionată de cosmetice și conține 6 produse full size: 
Gerovital Happiness - loțiune nutritivă corp;
- Gerovital Happiness gel crema curatare;
- Eucerin DermatoClean - gel de curatare;
- Dove sapun beauty cream bar;
- Flormar, BB cream, nuanta medium;
- Flormar - gloss.

Conditiile de participare sunt in formularul Rafflecopter de mai jos, trebuie sa ne vizitati paginile de Facebook, sa spuneti care sunt articolele preferate de pe blogurile noastre si de ce, iar... pe 9 martie vom extrage fiecare cate o castigatoare. Toate conditiile de concurs sunt obligatorii.
a Rafflecopter giveaway 
Castigatoarea va trebui sa trimita detaliile legate de livrare pana cel taziu pe 11 martie, daca nu, extragerea se reia. Premiile se vor trimite prin Posta Romana pana la data de 31 martie 2015 (data expedierii) si le va trimite Ana Maria. Bineinteles ca puteti participa pe ambele bloguri la concurs, insa puteti castiga doar la una dintre noi.

L.E.: Câștigătoarea este Ramona Maria! Felicitări, draga mea! Aștept un mesaj pe Facebook de la tine. 

Baftă! Așteptăm cu drag înscrierile voastre până pe 8 martie!
Kisses!

0 comentarii