Review: Gel de duș Palmolive Thermal Spa Mineral Massage

februarie 24, 2015


Am ajuns, în sfârșit, să îmi cumpăr gelul de duș Palmolive, Mineral Massage, din gama Thermal Spa, îmbogățit cu săruri de la Marea Moartă și extract din aloe vera, după ce l-am văzut pe foarte multe bloguri în review-uri, articole cu produse favorite și altele în care îl găseam extrem de apreciat.

Descriere ambalaj: Formula sa unică oferă un ușor efect de gomaj datorită particulelor de origine minerală. Îmbogățit cu săruri de la Marea Moartă și extract din aloe vera.

Trecând peste faptul că mi-am luat țeapă în Billa, unde la raft era 10 lei/500ml, 7 lei/250ml, iar eu eram sigură că am dat lovitura, urmând ca la casierie să-mi încaseze 17 lei pentru 500ml. Asta a pus capac (oricum nu eram fan Billa nici până acum, dar am ajuns din întâmplare acolo), și o să mă țină departe de supermarket pe o perioadă nelimitată, dar produsul își merită aprecierile și mă gândesc că o să-mi frecventeze destul de des rafturile din baie. Oricum, merită banii!


Îmi place mult ambalajul transparent prin care reiese un albastru demențial (parcă vezi marea întreagă într-o sticlă), care e și nuanța mea preferată de albastru și care te relaxează și binedispune doar privindu-l. Deși sticla conține 500ml, dozarea se face fără impedimente datorită capacului rezistent și ușor de folosit, dar și datorită buclei din partea inferioară a ambalajului, care facilitează manevrearea acestuia.

Are o consistență destul de densă, însă tot se scurge printre degete, cu o textură cremoasă și particule abrazive, care exfoliază delicat pielea de celulele moarte și îi conferă o ușoară senzație de hidratare, datorită acțiunii extractului de aloe.
Of, Doamne, ce bine poate să miroasă gelul acesta de duș! 

Notele marine parfumează corpul și baia, având efect energizant, de care, atât noi, cât și corpul nostru, avem nevoie după o zi activă și solicitantă. E remediul perfect pentru starea de oboseală fiindcă îți dă refresh imediat și parcă te simți "alt om" după duș.




Datorită combinației de arome răcoritoare, Palmolive reușește să-mi aducă marea acasă, sau o parte din ea, iar eu îmi pot crea atmosfera relaxantă de SPA la mine acasă folosind un produs menit să-mi răsfețe corpul și simțurile.
Îmi place că face o spumă decentă și că efectul de gomaj este resimțit cu adevărat, iar de la duș ies cu un parfum proaspăt, care persistă câteva ore, și cu o piele curată și catifelată la atingere.

Eu tind să folosesc o cantitate mai mare de gel de duș fiindcă îmi place să mă scald în aroma lui desfătătoare (nu mă abțin și nu fac economii când îmi place ceva), pe care mă asigur că o simte tot restul casei.
La vară va fi bucuria răcoritoare din zi. Un adevărat deliciu pentru corp!

Un produs de nota 10! 
I heart it!
Kisses!

0 comentarii