Review deodorant B.U. My Secret

octombrie 12, 2015


Încep o nouă săptămână din octombrie într-o notă optimistă şi totodată misterioasă, deoarece chiar deodorantul pe care îl folosesc în ultima perioadă, şi care îmi parfumează frumos corpul, mă îndeamnă să "fiu eu", iar când ai parte de o astfel de aromă, nu poţi să-i rezişti. Pentru început, vreau să lămurim puţin care este rolul deodorantului faţă de corpul nostru, iar mai apoi vă spun cum mi se pare deodorantul spray B.U. My Secret.

Lecţia de îngrijire vine chiar din partea echipei B.U.: "Rolul deodorantului este de a preveni mirosul neplăcut şi de a împrospăta pielea, în general, nu de a controla transpiraţia. Deodorantul se poate aplica în zona axilei, dar şi pe restul corpului (braţe, picioare, abdomen) pentru un plus de prospeţime. Antiperspirantul se utilizează numai în zona axilei şi rolul său este de a controla transpiraţia şi efectele sale."

Acum că ştim ce aşteptări putem avea de la un deodorant, vă spun sincer că cel de la B.U., My Secret, are o aromă foarte plăcută, dulceagă şi mă face să mă simt foarte girly şi îngrijită. E unul dintre puţinele deodorante folosite de mine pe care îl pot folosi pe post de parfum discret dar de efect, căci aroma lui uşor dulce îmi schimbă instant starea de spirit şi persistă pentru multe ore.



Seara după duş, când vreau să-mi las pielea să respire, îmi parfumez corpul cât şi axilele cu acest deodorant care nu blochează transpiraţia, dar previne mirosul neplăcut şi chiar şi a doua zi dimineaţa se mai resimte mirosul fructat pe piele, iar asta mă mulţumeşte şi mă face să-l folosesc cu drag în continuare.

De multe ori după ce m-am dat cu el, am primit complimente pentru cât de bine parfumată sunt şi întrebări, normal, despre parfumul folosit. Îmi place mult cum se simte afară, în aer liber, când la fiecare adiere de vânt îmi răsfaţă simţurile şi se simte ca un parfum delicat şi foarte feminin.

Îmi place foarte mult acest deodorant şi efectele sale, dar şi faptul că are un ambalaj foarte frumos colorat, care m-a făcut din prima să intuiesc ce aromă are. Am apreciat întotdeauna la B.U. atenţia faţă de micile detalii, precum este ambalajul şi design-ul produselor, iar My Secret arată foarte bine şi mă atrage din toate punctele de vedere. 

Pentru faptul că primul din lista ingredientelor este alcoolul, nu vă recomand să-l aplicaţi pe pielea proaspăt epilată, fiindcă poate crea senzaţia neplăcută de usturime, însă pe corp îl puteţi pulveriza cu generozitate, aşa cum fac şi eu, şi mă bucur de prospeţime şi parfum de durată.

Folosiţi deodorante de la B.U.?
Care e preferatul vostru?
Kisses!

0 comentarii