Review gel de dus B.U. in action bingo BERRIES

octombrie 10, 2015


În ultima vreme am avut parte de delicii olfactive la duş, şi nu numai, căci gelurile de duş pe care le folosesc în această perioadă miros şi bine şi au şi un efect plăcut, energizant pe care îl lasă în urmă pe piele. M-am bucurat să primesc acest gel de duş cu aromă de fructe de pădure de la B.U. la beauty swap şi de când l-am folosit prima dată mi-a plăcut aroma fructată şi acţiunea sa blândă asupra pielii.

Gelul de duş are o textură gelatinoasă, care mă duce cu gândul la o prăjitură delicioasă cu fructe, şi o culoare vibrantă care îmi dă o stare de bine şi îmi înveseleşte colţul cu produse cosmetice din baie. Este un gel de duş care "se remarcă în mulţime"

Prima dată când l-am folosit, nu a făcut prea multă spumă, dar când am folosit buretele de baie, gelul s-a transformat într-o spumă densă şi frumos parfumată, care curăţă eficient şi lasă pielea uşor parfumată, fără a o usca. Când vreau răsfăţ la duş, torn puţin din acest gel de duş pe lufa de baie şi, în contact cu apa, începe să facă foarte multă spumă, care îmi învăluie corpul într-o aromă plăcută şi mă relaxează după activităţile zilnice solicitante. 


Mi se pare potrivit şi pentru vară, fiindcă are o aromă şi o acţiune revigorantă, de care simt nevoia pe timpul anotimpului cald. Este un gel de duş potrivit pentru îngrijirea zilnică, chiar îl folosesc constant de vreo două săptămâni şi mai am un sfert în sticluţă şi chiar îmi place.

Conţine un complex de 10 factori de îngrijire pentru un plus de hidratare, iar pentru mine s-a dovedit a fi un gel de duş bun, care m-a cucerit atât prin design-ul plăcut al ambalajului cât şi prin culoarea produsului, care mă duce cu gândul la un smoothie de fructe delicios, doar că de data asta îmi răsfăţ corpul cu el. 

Cantitate: 250 ml
Preţ: ~ 9 lei

Kisses!

0 comentarii