Antiperspirant Garnier Mineral Maximum Control 72h

aprilie 19, 2016



Antiperspirantele Garnier erau pe wishlist-ul meu de mult timp, iar la ultima vizită în DM am cedat tentației și mi-am cumpărat Garnier Mineral Maximum Control 72h, fiind atrasă de controlul maxim al transpirației pe care îl promite. Din câte antiperspirante am încercat de-a lungul timpului, cel căruia i-am rămas fidelă este Nivea Stress Protect, pe care urmează să îl cumpăr cât de curând, fiindcă nimic nu se compară cu el și mie îmi place să îmi simt pielea axilelor uscată pe parcursul zilei și să evit situațiile neplăcute.

Primul lucru care mi-a atras atenția a fost design-ul plăcut al flaconului, cu capacul verde mentă și detaliile florale, care îmi inspiră prospețime și efect delicat asupra pielii. Mirosul este foarte plăcut, un miros floral pudrat, care m-a cucerit de la prima aplicare. Nu este înnecăcios deloc, așa că nu trebuie să aerisesc camera după aplicare cum mi se întâmplă cu Nivea Stress Protect, iar aroma florală persistă pe durata întregii zile.


Îmi place și faptul că are un sistem de închidere al pulverizatorului, de tip on-off, iar pentru asta mi se pare ușor de purtat în geantă sau în bagajul de călătorii.

Este îmbogățit cu Mineralit, un mineral ultra-absorbant de origine vulcanică și promite să ofere protecție de 72h împotriva transpirației, lăsând pielea să respire. De protecție timp de 72h nu este cazul, fiindcă ține mirosul neplăcut sub control pentru 7-8 ore. Nu blochează total secreția sudorală, deci lasă pielea să respire așa cum promite. Uneori, simt nevoia să-l reaplic după câteva ore pentru a-mi oferi mie siguranța că mirosul de transpirație nu își face apariția, însă prefer un antiperspirant care îmi oferă protecție mai îndelungată și o piele uscată pe parcursul zilei, așa cum face Stress Protect. Pentru o zi obișnuită, relaxantă este un antiperspirant bun, însă nu excelează în situațiile de stres sau efort fizic, sau la temperaturi ridicate.

Îl folosesc fără probleme și după epilare, fiindcă nu îmi creează senzația de arsură sau iritații. Pe flacon este menționat faptul că nu conține alcool sau parabeni, însă în lista ingredientelor se regăsește și benzyl alcohol (care are un potențial iritant scăzut), dar cu toate astea nu am întâmpinat nici un disconfort din cauza lui.


Maximum control înseamnă o formulă cu o concentrație record de agenți anti-perspiranți. Se absoarbe rapid în piele după pulverizare, așa că nu trebuie să aștept cu brațele ridicate să se usuce. Pielea rămâne uscată și catifelată, iar eu pot să mă îmbrac imediat, fiindcă nu voi avea parte de urme albe la axilă sau pe haine.

Concluzionând, Garnier Mineral Maximum Control 72h mi se pare un antiperspirant bunicel cu un miros primăvăratic superb, potrivit pentru o zi răcoroasă care nu implică mult efort, însă nu a reușit să-mi detroneze preferatul și nu mă voi întoarce la el, cel puțin nu în următoarea perioadă.

Canitate: 150 ml
Disponibil online, în hypermarketuri, cât și în DM, de unde l-am luat eu la reducere la 9 lei.

Care este antiperspirantul tău favorit?
Kisses!

0 comentarii