Send my love to... Melkior

octombrie 22, 2016


Produsele de machiaj Melkior mi-au atras întotdeauna atenția prin culorile vibrante și texturile cremoase, fine, delicate... Am câteva farduri și rujuri Melkior în colecție pe care până nu demult nu le foloseam atât de intens ca acum.

Am avut plăcerea să lucrez cu produse Melkior la cursul de machiaj, pe care l-am absolvit luna trecută în Arad, și am rămas plăcut surprinsă de calitatea fardurilor. Acolo m-am și îndrăgostit iremediabil de un fard piersică și un maro perfect pentru pliul pleoapei.

Care sunt eu, oare? 

Fardurile mate pe care le am eu de la ei sunt Fuchsia, Wild Rose, Lavender, Deep Purple. Dacă nu mă înșel, doar pe astea le am în mica mea colecție, însă e posibil să mai am vreunul rătăcit pe undeva. Preț: 27 lei

Mono-urile astea sunt tare drăguțe și îmi inspiră calitate începând de la ambalajul negru, elegant, sofisticat. Ambalajul este boldat, dacă pot să-i zic așa, fiindcă înăuntru, sub fard avem și o oglindă pentru o aplicare cât mai reușită, iar asta îmi place mult.

Textura fardurilor este foarte plăcută la atingere, fină, catifelată și ușor de estompat. Nu sunt extrem de prăfoase și mă ajută să le aplic cu ușurință, fără să mă chinui prea mult sau să fac un dezastru în jur când mă machiez.





Mai jos aveți o poză din vară când am avut chef de un machiaj mai altfel decât de obicei, cu acel roz fuchsia nebun de mai sus:

A photo posted by Lorena (@lorenalal) on

Fardul e foarte intens și l-am estompat foarte bine să ajung la varianta asta cuminte de roz, deci dacă vă plac nuanțele vibrante, Fuchsia de la Melkior e ce trebuie! Pe buze aveam un roz foarte plăcut în nuanța 12207 - Candy, care miroase foarte plăcut și e super creamy, ca toate rujurile Melkior. Preț ~ 40 lei


Rujurile au o pigmentație ridicată, sunt cremoase și rezistente și, la fel ca fardurile, vin într-un ambalaj negru elegant și rezistent. "Express Yourself" (12227) e un roz închis, puternic pigmentat, potrivit pentru un machiaj vesel și colorat. Face parte din gama rujurilor clasice mate, însă finish-ul  e ușor satinat, deci semi-mat, nu se usucă complet.

"Pink Attitude(12228) e un roz foarte girly, proaspăt, un fel de corai, aș zice. Tot din gama matelor face parte, e intens, arată și se simte foarte bine pe buze.



Recomand cu drag produsele Melkior celor care sunt în căutare de produse accesibile și bune, și în special începătoarelor în machiaj, cum sunt și eu. De multe ori se găsesc la reducere pe site-ul lor, deseori au promoții de tip 1+1 cadou + transport gratuit, așa că merită încercate.

  Melkior is a good start!

0 comentarii