Rekze Laboratories, sampon si balsam impotriva caderii parului

decembrie 01, 2016


Stiti cum e cu parul incapatanat? E ca-n dragoste. Incerci tot felul de iubiri/sampoane pana dai de unul care iti schimba total perceptia si asteptarile pe care le aveai pana atunci. Azi vorbim despre ingrijirea parului, impletita cu putin sentiment, deoarece Rekze Laboratories cu samponul si balsamul lor de par mi-au readus speranta ca si parul meu incapatanat poate fi cumintit. In ultimul an, parul meu mi-a cauzat stres maxim, fiindca nimic nu il multumeste, a inceput sa cada excesiv si pieptanatul a devenit un chin. O fi de la apa asta dura, nu stiu exact, dar m-am saturat sa imi rup smocuri de par incercand sa-l pieptan.

De curand, am primit spre testare cateva mostre generoase de sampon si balsam de la Rekze Laboratories. Au fost dragoste la prima folosire, am simtit din start ca sunt altceva si tot de la prima utilizare mi-am spus in gand ca vreau sa mi le cumpar fara pic de ezitare si sa ma bucur in continuare de proprietatile lor.
Samponul miroase foarte placut, are o textura cremoasa si curata bland si eficient parul. Nu il usuca si nu mi-l incalceste, si este o placere sa imi rasfat parul cu el. De mult nu am simtit o asa mare diferenta intre efectele sampoanelor pe care le-am folosit. E altceva... e rasfat pentru podoaba noastra capilara, va zic.

Cand am aplicat balsamul, a fost iubire mare! Mi-a transformat parul instant, de parca i-as fi aplicat vreun tratament profesional si greu de gasit pe piata. Parul a devenit moale, usor de descalcit si aranjat, iar pentru conditia lui din ultima vreme, chiar este ceva de apreciat. Nu mi-am mai simtit parul atat de silky de cativa ani. Stiti si voi ce faina e senzatia aceea cand iti treci mana prin par si il simti sanatos, ingrijit si aranjat, iar asta contribuie la bunastarea voastra. Te simti mai bine, si chiar e adevarat faptul ca parul iti influenteaza starea de spirit. Si mirosul placut, care persista ore-n sir in par, e... priceless!

Dupa spalare, parul meu arata foarte sanatos, e curat si voluminos. Mi-e drag sa-mi trec mana prin el si sa-ncep coafarea, desi datorita produselor astora nu am neaparata nevoie. Produsele Rekze imi fac parul sa se simta in largul lui, delicat, rsfatat. 

Pentru ca bad hair days are gone now! And I'm in love again!
Rekze, you own this! Thank you!

0 comentarii