2019 - ANALIZA SWOT

decembrie 22, 2019

 hell, no! 2019 a fost...
un an greu. Maxim de greu, cu grele incercari pe plan personal... dar guess what? 

zicea o vorba ca doar cei puternici primesc "palma dupa palma" si merg in fata cu fruntea ridicata, chiar daca uneori avem impresia ca nu mai avem resurse din interior... si ca am ramas cu 1% baterie.

dar n-am venit aici sa imi plang de mila, ci sa scriu pentru ca mi-era dor. Sa scriu pentru mine... pentru linistea mea, ca atunci cand mi-e greu sa revin aici si sa realizez a n-spea oara ca in tot raul intampinat in 2019 si in general (accidente, spitalizari, operatii, disperari wow!) exista mult bine pe care il apreciem doar atunci cand simtim ca suntem pe cale sa-l pierdem... Da, asa se intampla in relatii, asa e si cand vorbim de viata cuiva drag care poate atarna intr-un fir de ata... 
asadar, 2019 m-a facut sa realizez ca sunt un om extraordinar de NOROCOS!
Si pentru ca tot 2019 asta m-a facut sa capat un pic mai multa incredere in mine, m-am gandit ca ar fi de bun augur sa-i fac o analiza SWOT... caci, deh, fara modestie, mi-a cam placut Marketing-ul in faculta, si-am si absolvit-o cu un calificativ "psihologic", 9.90. Yay!

Sa-ncepem...
Puncte tari: Intr-un final, dupa momente de disperare, ma bucur ca-i am pe toti cei dragi langa mine, sanatosi... asta e tot ce conteaza, restul... detalii. Asta e lucrul care ma face sa continui, sa trec peste "problemutele" de care dau zilnic la birou, la coada la paine sau in trafic. Rahaturi... pe bune!

Cand iti stii fratele pe masa de operatie si pana maine ti se zice ca e mult... realizezi ca viata are cu totul si cu totul alt sens decat fuga zilnica dupa lucruri materiale, ultimul gadget, cel mai p****s bolid etc. Tot astea ne si omoara... funny, not?

2020...

Puncte slabe: Am renuntat la multe din pasiunile mele, fiind cuprinsa si rastalmacita de evenimentele pe care mi le-a aruncat, anul pe care abia astept sa-l depasesc, la fileu. M-am gandit de multe ori la blogul meu ca la confidentul meu de suflet, pe care l-am vizitat de cateva ori in treacat cu promisiunea in gand ca n-ar fi politicos sa-nchei anul si sa nu-i arunc si eu mingea inapoi in careu, descarcandu-mi ideile si dorintele... cu smiley face si vibe de doua saptamani de concediu in fata! Yaay! :D

Oportunitati: 2020 imi va da ocazia sa ma dezvolt si mai tare pe plan profesional, and I'm really lucky and thankful 4 that! (#blessed) In momentul de fata, ma simt in locul potrivit atat pe plan profesional, cat si pe plan personal. Lucrurile incep usor sa se aseze, caci deh'... asa e cand esti tanar si nelinistit. Noroc ca putem aplica ce a zis, cine a zis ... vorbele de mai jos:


Amenintari: aici, am realizat ca singura amenintare pentru mine sunt eu si mult overthinking. Dar lucram si la asta... nu e rusine sa ceri ajutor cand psihicul cedeaza si amplifica tot ce percepe amenintator din exterior. In 2020, promit sa lucrez mai mult la ceea ce permit si ce nu sa depaseasca bariera intre mine si restul lumii. Sunt importanta pentru mine, in primul rand, la fel si pentru cei dragi, care au nevoie de mine.


2020, COME TO MAMA!

0 comentarii