1001 tentații cosmetice

august 24, 2014

Bună, dragelor!
În ultimul timp am fost destul de cumpătată în privința produselor de machiaj și îngrijire, dar mail-ul primit azi de la magazinul meu online preferat de cosmetice m-a bulversat, făcându-mă să-mi doresc să experimentez din nou efectele unor noi produse asupra mea.

Nu am încă 1001 produse pe lista mea de dorințe, dar mă gândesc că și voi v-ați dat seama că este vorba de 1001cosmetice.ro, care ne încântă întotdeauna cu produse minunate la prețuri accesibile.

Așadar, astăzi mă tentează cu:

Noutățile de la CATRICE
Acest review mi-a demonstrat că rujul Maybelline Super Stay 24h e ultra-rezistent și merită atenția noastră.
Cu siguranță mi-ar plăcea un astfel de produs! Toate rujurile pe care le-am avut până acum nu au rezistat mai mult de 3-4 ore.



De mult timp îmi doresc să găsesc un tuș de un negru intens care să reziste și în situații extreme. Poate îi dau o șansă acestuia, sper să fie ok.

Astăzi 1001cosmetice mă tentează cu bunătățile de mai sus, iar eu, la rândul meu vă tentez pe voi. 
M-ați ajuta spunându-mi dacă ați avut produsele de mai sus și ce părere v-au lăsat.
 Aștept chiar și alte recomandări de produse care merită investiția, mai jos în comentarii.
Vă pup!

15 comentarii

  1. Nu mai vrem tentații!!! :)) Produsele de make-up de la Catrice le am și eu pe listă, ojele de la ei mie mi-au plăcut mult!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu mai vreau dar ce sa fac! :)))
    Si la mine sunt in varful listei produsele Catrice ♥
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu primerul de la Catrice, am si scris review despre el. E bunisor, mai putin partea cu sclipiciul..Sa-i dai o sansa tusului, nu e foooarte negru dar aplicat de 2 ori, se vede foarte ok. L-am folosit si pe linia apei si m-a uimit :) In rest, ce sa zic.. am asa o lista lunga cu ce imi doresc :))) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar am ramas fara tus de ceva timp fiindca s-au invechit si ma gandeam sa incerc altele mai bune. Ma bucur sa stiu ca e ok, trebuie sa-l incerc.
    Never ending wish list, nu? :))
    Merci pentru comentariu! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. rujul lichid superstay de la mbl, ti-l recomand, e super rezistent, eu mi-am luat din anglia si nu se duce decat cu demachiant. tinde sa se usuce ca toate rujurile non transfer dar are balsam asa ca e ok

    RăspundețiȘtergere
  6. Super! Trebuie sa mi-l iau si eu. Am vazut un articol care m-a convins ♥
    Te mai astept pe blog! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Miss Manga e super misto! Mie imi place mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu imi doresc sa incerc de foarte mult timp produsele catrice, sincera sa fiu cred ca voi lua primer-ul si corectorul. Site-ul 1001 cosmetice este preferatul meu, mereu dau comanda cand adun mai multe produse si de abia astept sa ajunga coletul. Ai incercat fondul de ten Bourjois- Healthy mix?

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmm, chiar nu am un rimel "wow". :D E bine de stiut ca e bun, trebuie sa-l incerc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am incercat nimic nici de la Catrice, nici de la Bourjois. Imi doresc foarte tare sa incerc fondurile de ten de la ambele. :* 1001cosmetice e un site foarte ok, din toate punctele de vedere.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Desi am tocat 100 si ceva lei pe produse Catrice acum 2 saptamani, tot nu m-am potolit.
    Tentante oferte :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu "mor" daca nu imi iau fondul de ten si pudra matifianta. :)) Aici nu mi-am gasit preferatele si intotdeauna imi place sa caut acel the one. :)
    Nu stiu daca ai scris pe blog despre ele, dar ma uit acum. :D sunt curioasa cum sunt. :*

    RăspundețiȘtergere
  13. A, acum vad, ti-am lasat si comentariu. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu nu nu nu nu nu intru in febra cumparaturilor din nou imi interzic nu nu
    Revenind. Sa ai o saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  15. LA fel zic si eu de fiecare data! :))
    Saptamana frumoasa si tie! Pupici

    RăspundețiȘtergere