Review: Freeman - mască pentru curățarea porilor cu argilă, avocado și ovăz

august 18, 2014


În urma recenziilor despre măștile/scruburile de la Freeman, am ales să îmi iau masca cu avocado, profitând de faptul că în prima parte a lunii august toate produsele lor aveau 25% reducere în DM.
Am văzut o mulțime de măști pe care le-aș încerca, și cred că pe rând voi ajunge să le încerc pe toate, dar pentru început mi-am luat-o pe cea de care tenul meu are cel mai mult nevoie: o mască pentru îndepărtarea sebumului de pe față și deblocarea porilor și curățarea lor.

Am asociat-o de la început cu masca cu ulei de măsline de la Montagne Jeunesse, ele fiind aproape identice ca aspect și efect asupra tenului, doar textura mai groasă a celei de la Freeman făcând o ușoară diferență între ele.

Masca este ambalată într-un tub de plastic moale, prevăzut cu un capac dur care se deschide destul de ușor, și prin care dozarea se realizează fără efort și în cantitatea dorită.

Tubul dispune de 150 ml de produs, cantitate suficientă pentru a vă bucura de el pe tot parcursul verii, când temperaturile ne dau peste cap glandele secretoare, care acum secretă mult mai mult sebum decât în restul anului.
Are o culoare foarte plăcută, un verde mentă, specifică produselor de îngrijire pentru ten mixt/gras, și un miros dulce, demențial de avocado.
*Pe mine mirosul unui produs mă poate influența atât pozitiv cât și negativ, reușind să mă facă să renunț la el dacă respectivul miros îmi provoacă greață sau pur și simplu nu îl pot suporta. Un exemplu în cazul meu ar fi: produsele cu miros specific de plante, pe care oricât m-aș strădui, nu le pot simpatiza.

Masca se aplică pe fața curată(nici vorbă peste fond de ten sau alte produse de machiaj, fiindcă nu și-ar mai face efectul) și se lasă să acționeze 10-15 minute până se usucă, la fel ca masca cu argilă.
În timp ce acționează, oferă și o senzație răcoritoare tenului, care este binevenită într-o zi cu temperaturi ridicate.
După ce s-a uscat, putem observa cum masca a scos la suprafață punctele de grăsime, blocându-le în stratul verde aplicat.

După ce mi-am spălat tenul, observ că porii au fost curățați în proporție de 90%, iar tenul se simte proaspăt și curat.
Eu folosesc și o cremă ușoară dupa ce mi-am îndepărtat-o de pe față, deoarece curăță în profunzime tenul, eliminând orice urmă de grăsime de la suprafața lui.

Vă recomand să nu vă turnați o cantitate mare de mască în palmă din prima, așa cum am făcut eu, fiindcă veți ajunge să-i terorizați pe ceilalți din familie, ca să accepte să le curățați și lor porii încărcați. :))

Sunt mulțumită de această mască de la Freeman, mai ales pentru că nu mai trebuie să dau 8 lei pe un singur pliculeț de mască(MJ), când pot lua 150 ml la ~20 lei, de care sunt la fel de încântată.

Fabricat în SUA. Valabilitate: 36 luni


Voi ce părere aveți despre produsele Freeman?
Le-ați încercat?
Kisses!

12 comentarii

  1. Interesanta masca :)
    Eu n-am folosit nimic de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am primit câteva mostre în urmă cu ceva timp, dar trebuie să mi-o iau şi-n variantă full-size, chiar e un produs eficient şi cu rezultate vizibile! :-)

    Mulţumim pentru review, Lore. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am aflat din oferta online a magazinului dm, până atunci nu știam de produsele Freeman, apoi m-am documentat și am găsit păreri bune, așa că am profitat de reduceri. :)
    Merită, pentru un ten cu tendințe de îngrășare e ca un burete care absoarbe tot!


    Cu plăcere, de fiecare dată!
    Te pup, Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  4. Așa e, e un produs bun, și clar nu e made in Romania. :P;)))
    Eu doar ce am aflat de aceste produse si vreau sa incerc cat mai multe. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am un ten normal, mixt în zona T, îndeosebi în sezonul cald şi da, îşi face treaba minunat şi îndepărtează acel luciu inestetic :-)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tenul meu nu e chiar asa sensibil dar tot am simtit efectul mentolat la masca asta. Poate iti gasesti una potrivita pentru tenul tau, am vazut ca sunt si masti hidratante cu cioco si tot felul de deliciosenii. ♥
    Nu stiu cum de n-am dat de ele pana acum, e clar ceva problem cu mine. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna foarte foarte bine! Si eu am aceeasi problema, acum folosesc ceva de la Bioderma-un mini tratament as spune si chiar da rezultate. Si aceasta masca imi face cu ochiul, daca voi ajunge curand in DM sigur o iau si eu.

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu n-am incercat nimic de la Bioderma, poate curand le dau o sansa. :)

    RăspundețiȘtergere