Favoritele lunii mai

iunie 01, 2015


Luna mai a fost o lună frumoasă în care am avut câteva descoperiri și preferate în materie de cosmetice, pe lângă cele obișnuite pe care le folosesc de mult timp încoace, și chiar dacă aparatul meu foto a vrut să mă părăsească, tot nu renunț la favoritele lunii, cu speranța că nu vă va deranja prea tare poza provizorie din acest articol. :D

La începutul lui mai mi-am luat șamponul Garnier Ultra Doux Honey Treasures, care mi-a vindecat scalpul după experiența neplăcută cu șamponul de urzică de la Yves Rocher, se și vede în poză cât de mult mi-a plăcut, mai am doar de-o spălare în el. M-a scăpat în procent de 90% de mătreață, a avut o acțiune blândă asupra părului și scalpului, pe care le-a curățat foarte bine, mi-a plăcut și chiar vreau să mai îmi cumpăr șampoane Garnier. Big yes from me!

Șamponul uscat de la Batiste este ca o binecuvântare în diminețile în care părul meu este lipsit de volum și nu am timpul necesar să-i acord multă atenție. Nici nu vă imaginați din câte impasuri m-a scos acest produs! Oferă mult volum, absoarbe sebumul, iar părul arată ca proaspăt spălat și coafat. Este o soluție de urgență, nu îl folosesc zilnic, tot spălatul cu apă și șampon prefer, dar pentru că prelungește spălatul părului cu o zi, chiar și două, și părul meu arată foarte bine, este perfect.


Mai are rost să vorbim despre apa micelară de la Garnier? Curăță foarte bine machiajul, iar pentru mine a devenit de nelipsit. O folosesc dimineața pentru pregătirea tenului înainte de machiaj, cât și seara pentru îndepărtarea acestuia și curățarea tenului. Îmi place mult, cu siguranță o s-o mai vedeți în favorite. Nu simt nevoia să-mi clătesc fața după ce am folosit-o, e perfectă!

Demachiantul bifazic Nivea Double Effect cu extract de albăstrele a devenit demachiantul meu preferat pentru ochi! Curăță atât de repede machiajul și acționează atât de blând încât mi se pare că e un produs 2 în 1. Ador senzația de hidratare pe care o lasă în urmă, încât rezolv două chestii deodată: demachierea și hidratarea zonei ochilor. Ce să vrei mai mult? ♥

Dacă mă strădui, mai am cc cream cu zmeură de la Gerovital pentru o singură folosire, și cu siguranță o să folosesc și acei puțini ml rămași, fiindcă de 2 luni numai acest CC Cream folosesc. Îmi place mult, e nebunie cu CC Cream-urile Gerovital Happiness, și cu siguranță o să mi-l cumpăr, pe acesta din imagine îl am de la întâlnirea bloggerițelor din Timișoara, articol aici.

Care au fost preferatele voastre în luna mai?
Vi le regăsiți printre preferatele mele?
Kisses!

0 comentarii