Gelurile mele delicioase de duș

iunie 04, 2015

De câteva luni mă chinui să dau gata câteva geluri de duș, și normal că dacă încep o sută și nu termin nici unul, n-o să ajung la performanța pe care mi-am propus-o. Câteva dintre ele au și review pe blog, iar între timp mi s-a mărit colecția cu încă câteva, iar cum nu pot să îi fiu fidelă unuia până la capăt, decât în primele zile până mă obișnuiesc cu el și îmi trece obsesia aceea de moment, m-am gândit să vi le arăt și vouă, căci n-am apucat să scriu despre toate, în caz că vă intereseaza vreunul în mod deosebit, să-mi spuneți.



Despre B.U. in action cu iaurt și papaya (review) știți doar că am fost obsedată o perioadă, îmi place atââât de mult! E unul dintre bombonelele mele pentru duș!
Mama mi-a cumpărat două geluri de duș de la elkos, unul cu lapte și cocos, care e yummy și care tot a bomboane miroase, iar celălalt are aromă de floare de nufăr, care e opusul celui cu cocos, are un miros energizant, fresh, oceanic... perfect pentru zilele călduroase!


Zilele trecute am primit două dintre noile geluri de duș de la Dove și unul din gama de bază, iar în curând am de dat cinci premii a câte un astfel de kit, deci stați pe aproape! Le-am folosit exclusiv pe ele zilele astea, iar preferatele mele sunt Gentle Exfoliating și Deeply Nourisihing, au o aromă atât de Dove! ♥ Lasă pielea atât de hidratată și frumos mirositoare încât m-aș scălda toată ziua doar în Dove! :))

Gelul de duș cu cafea de la Yves Rocher intră și el la capitolul geluri de duș delicioase, se pare că doar arome gurmande am pe aici! Nu refuzăm niciodată o porție de cafea, în orice formă ar veni ea. ♥ Review aici.


Acestea sunt preferatele mele în materie de geluri de duș, însă mai am câteva rătăcite prin dulap și prin baie despre care voi scrie curând, vedetele sunt primele! 

Aveți vreunul dintre gelurile mele de duș? Cum vi se par?
Dacă doriți review pentru cele de la Dove sau pentru cele de la Elkos, let me know!
Kisses!

0 comentarii