Produse care m-au dezamagit

noiembrie 10, 2015


În ultima perioadă m-am concentrat mai mult asupra review-urilor produselor care îmi plac, și care mi se potrivesc, și am ales să nu îmi irosesc timpul pentru un review negativ în care nu aș avea multe de spus, însă mi-am dat seama că acest tip de articole este unul folositor și pe mine chiar mă ajută să citesc și păreri nefavorabile despre anumite produse pentru a nu mă avânta să cumpăr tot ce îmi iese în cale, și să observ apoi că am făcut cumpărături total neinspirate și nedocumentate. În acest scop, vă vorbesc și eu, pe scurt, despre câteva produse cu care nu m-am înțeles și de la care, trebuie să recunosc, aveam mari așteptări.


Încep cu două șampoane de la L'Oreal, care mi se potriveau mănușă până acum câțiva ani, însă ceva s-a schimbat la ele și nu mai au aceleași rezultate ca înainte. Rămăsesem într-o zi fără șampon și, cum nu mai folosisem de mult un șampon de la L'Oreal, mă gândeam că merg la sigur achiziționându-mi unul. Se pare că nu am avut noroc, iar prima încercare a fost șamponul ELSEVE Ulei Extraordinar, care e singurul șampon din toate cele pe care le-am încercat care îmi lasă senzația de păr îmbâcsit și încâlcit. La simpla trecere a degetelor prin păr, îl simțeam foarte rigid și îngreunat, iar pe lângă asta, mai stătea și în toate părțile, fără să poată fi ușor de aranjat și cumințit. Pentru mine contează mult ca părul meu să aibă un aspect îngrijit, iar când aveam părul spălat cu acest șampon, sigur nu era cea mai bună zi a mea, fiindcă nu mă simțeam confortabil știindu-mă cu părul ușor dezordonat și neplăcut la atingere. Nu mi-a plăcut deloc acest șampon și l-am abandonat după a treia folosire.

După experiența cu șamponul de mai sus, nu am renunțat și am apelat la un alt șampon, tot de la L'Oreal, căci un lucru rău nu vine niciodată singur! Mi-am luat Elseve Total Repair, iar aici situația a fost și mai gravă. L-am pus încrezătoare la teste, bazându-mă pe experiența anilor trecuți în care îmi plăcea mult efectul strălucitor al șamponului Elseve Color-Vive și mirosul acestuia, însă problema cu acest șampon este că mi-a făcut mătreață, mi-a provocat mâncărimi ale scalpului și răni în cap. Ori scalpul meu a devenit foarte sensibil, ori șampoanele de la L'Oreal nu mai sunt ce-au fost. E clar că după ce-am folosit aceste două șampoane fără rezultat și văzându-mă nevoită să abandonez folosirea lor, n-o să mai am în vedere un nou șampon de la ei, cel puțin nu în viitorul apropiat.


Un alt produs care nu m-a încântat este antiperspirantul Extra Dry 48h de la Cien, pe care l-am cumpărat sub un impuls de moment și pe care îl folosesc destul de rar. Motivul pentru care nu îmi place este pelicula uleioasă cu care rămân la subraț după aplicare, care uneori se transformă în mici bobițe albicioase și trebuie să mă spăl imediat fiindcă nu suport acea senzație lipicioasă. Ca efect antiperspirant face față pentru multe ore, însă cu siguranță găsesc alte antiperspirante mai bune cu care nu risc să-mi murdăresc hainele.

Masca de păr Happy Professional promite să lase părul catifelat și ușor de pieptănat, însă pentru mine nu a făcut nimic din ce promite. Ca să nu expire, am inclus-o în acest Project Pan, și așa am reușit să v-o prezint și la produse terminate. Pe lângă faptul că al doilea ingredient e alcoolul, nu am văzut nici un rezultat asupra părului. Nu îl hidrata și nici nu îl făcea mai ușor de descâlcit, era ca și cum nu aș fi aplicat nimic pe păr și așteptam ceva să se întâmple. Sorry not sorry, dar e o mare dezamăgire pentru mine.


Loțiunea de corp cu unt de shea și aromă de vanilie de la Dove are un miros foarte plăcut și delicat, lucru pe care l-am admirat întotdeauna la produsele marca Dove. Din păcate, textura ei este una foarte grasă și nu intră deloc în piele. Aveam mari așteptări de la ea, mă gândeam că va fi o sursă de hidratare perfectă pentru zilele răcoroase de toamnă, însă nu suport senzația lipicioasă care rămâne pe piele. După ce am aplicat-o, îmi simt pielea foarte unsuroasă, care se lipește de orice ating și de multe ori nu am putut să adorm cu ea aplicată pe piele și a trebuit să merg să fac din nou duș pentru a scăpa de senzația neplăcută. Îmi pare rău că miroase atât de bine și ar fi putut reprezenta un adevărat răsfăț olfactiv pentru toamnă.

Voi cu ce produse dezamăgitoare vă lăudați? Le-ați încercat pe cele prezentate de mine?
Kisses!

0 comentarii