Produse terminate recent

noiembrie 13, 2015


Postarea asta nu va fi cu multe produse terminate, iar pe câteva le-ați și văzut în ultimul videoclip cu empties și vreau să vi le arăt și într-o postare pe blog și să arunc odată punga cu ambalaje goale, că deja face "țurțuri" la mine în cameră.

Șampon regenerant Gerovital Tratament Expert - a fost un șampon care mi-a curățat bine părul, i-a oferit strălucire și nu mi-a creat mătreață. Nu mi-a plăcut că trebuia să folosesc mult produs ca să facă suficientă spumă, altfel nu ajungea să curețe întreaga suprafață a scalpului și părului. Mi-a plăcut mult mirosul lui, însă l-am terminat foarte repede și acum caut altceva.

Mască de păr Happy Proffesional - cea mai ineficientă mască încercată până acum. Zero efecte. Mi-a plăcut doar culoarea verde a produsului, în rest nu avea ce să-mi placă la ea, fiindcă nu hrănea firul de păr și nici nu îl făcea mai moale, ca să-l pot pieptăna fără să-l rup.

Gel de duș B.U. in action cu aromă de fructe de pădure - un gel de duș foarte energizant, care face multă spumă și curăță excelent corpul. Mi-a plăcut mult și mirosul și faptul că nu usucă pielea. Mi-a plăcut mult.

Cremă de duș Nivea Creme Smooth - o cremă de duș foarte hidratantă și plăcut parfumată. Hidratează foarte bine corpul în timp ce îmi asigură igiena corpului. Foarte mult mi-a plăcut și acest gel de duș, e perfect pentru perioada rece din an.

Antiperspirant Nivea Stress Protect - favoritul meu ever and forever. E cel care mă protejează cel mai bine împotriva transpirației din tot ce am încercat până acum.

Șampon Silk Therapy de la Biosilk - un șampon care miroase foarte bine, curăță părul foarte bine și îl lasă ușor de aranjat și descâlcit. Mi-a plăcut foarte mult și nu am avut reacții adverse din pricina folosirii lui. 

Mască de păr Dove Intensive Repair - a fost o mască bună, hidrata părul și îl lăsa ușor de descâlcit. Totuși, vreau să încerc și altceva fiindcă nu m-a convins să revin la ea.

Kisses!

0 comentarii