Sampon uscat Batiste Blush, La vie en rose

noiembrie 22, 2015


Am părul gras, iar asta e una dintre problemele mele de estetică fundamentale. Părul meu se îngrașă foarte repede, și indiferent ce șampon aș folosi, este lipsit de volum. Hai să zicem că în primele 3-4 ore după spălare stă mai fluffy, iar apoi revine la normal și îmi provoacă o stare de disconfort. Din acest motiv, sunt mereu atentă la aspectul părului meu și îl spăl ori de câte ori simt nevoia, căci la mine nu se aplică principiul cu spălatul părului mai rar, că n-o să se mai îngrașe la fel de repede.

Dacă părul meu e murdar, nu mă simt confortabil să stau cu el așa, chiar dacă a trecut doar o zi de când l-am spălat. Pentru mine, igiena personală este un aspect foarte important și îmi place să fiu curată și îngrijită, iar aceste aspecte mă fac să am mai multă încredere în mine și să mă simt bine cu mine. 

Trebuie să recunosc că prefer spălatul cu apă și șampon, fiindcă îmi place să am părul foarte curat, și doar în situații limită apelez la șampon uscat, urmând ca seara să-mi spăl părul neapărat, fiindcă nu suport să-mi simt părul încărcat cu acea pudră și oricum nu mai pot amâna cu mult spălarea lui.



Dacă vorbim de situațiile limită, șamponul uscat este o variantă care ne ajută să evităm momentele care nu ne fac cinste, schimbându-ne în doar câteva minute aspectul părului, dintr-unul lipsit de volum și pleoștit, într-unul care arată și miroase a proaspăt spălat.

Șamponul uscat Batiste Blush are o aromă florală foarte plăcută, care persistă până la spălarea propriu-zisă a părului. Îl folosesc în special dimineața înainte de a pleca de acasă, când sunt în criză de timp și trebuie să ajung la facultate și nu aș mai avea când să-mi spăl, să-mi usuc și să-mi aranjez părul. După ce agit flaconul, îl pulverizez la rădăcină și chiar puțin și pe lungimea părului, aștept aproximativ un minut pentru ca pudra să absoarbă sebumul, iar apoi masez și pieptăn părul, până când dispare pudra albicioasă și îl aranjez astfel încât să arate decent.


Părul capătă volum, arată ca proaspăt spălat și miroase foarte bine întreaga zi. Cred că persoanele cu păr gras ar trebui să aibă în vedere un șampon uscat, fiindcă se mai întâmplă să fim prea obosite seara pentru a ne spăla părul, iar puțin șampon uscat în dimineața următoare îl poate reîmprospăta instant și ne scapă de acele șuvițe lipite inestetice.

Eu prefer să nu stau mai mult de o zi cu pudra în păr, fiindcă tot se simte că l-am dat cu ceva, și să-l spăl de îndată ce activitățile zilnice au luat sfârșit. Uneori îl aplic chiar și pe părul proaspăt spălat pentru un plus de volum, și două-trei zile pot trece fără probleme până la spălare.


Îmi place mult acest șampon uscat, este salvarea părului meu în zilele în care nu am timp să-l spăl și vreau să-l "resuscitez" rapid. Șampoanele uscate Batiste se găsesc online, aici, cât și în farmaciile Sensiblu.

Ce șampon uscat folosiți? Aveți vreun preferat?
Kisses!

0 comentarii